2014. május 7., szerda

Száraz ecsettel, azaz a dry brush technika

Először Isabellánál láttam ezt a technikát, és már ott is érdekesnek találtam, de valahogy olyan túl paszteles volt az a mani az én ízlésemnek. Megnéztem a bejegyzésben linkelt tutorialt is, az már sokkal inkább az én színvilágom, szerintem totál rockercsajszis, és amikor egy hétre rockerré válok (igen, Rockmaraton forevör), tuti ilyen lesz majd a körmöm.
Aztán Pancsinál is láttam, és az a színösszeállítás nagyon megfogott, bár én csak ősszel tudnám magamon elképzelni, de nagyon nagyon tetszett, szóval tuti meg fogom csinálni.
Azért csakcsak izgalmasnak tűnt ez a dry brush, csak nem hagyott nyugodni. Végül úgy döntöttem, én is megpróbálkozom a saját, tavaszias, kicsit élénkebb színekkel. A végeredmény a következő lett: 


Az AVON régi fehér lakkját használtam alapnak, majd a három L'Oreal lakkommal valósítottam meg ezt a furcsa kinézetet, végül egy noname díszítőlakkal adtam neki egy kis csillogást. Nektek hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése