2014. május 4., vasárnap

Május eleji menta haul

Esküszöm, véletlenül alakult így, hogy valahogy rákattantam a mentás árnyalatokra, és az április végén és május elején beszerzett mindenfélében domináns a menta szín. Nem is akarok sokat beszélni róla, jöjjenek a képek:

Puma Sync parfüm:
Krémmánián csaptam le erre a parfümre igazából látatlanban Biától, a Smink és a többi blog írójától. Végül nagyon jó döntésnek bizonyult, imádom az illatát, ráadásul Bia nagyon rugalmas és kedves volt. 1000 Ft-ért lett az enyém.


A Lovely új kollekciójából tudtam, hogy  a mentás tust mindenképpen szeretném, aztán a swatchok meggyőztek arról, hogy a St. Tropez menta árnyalata nélkül sem tudok létezni tovább, ráadásul instant vigasztalásra szorultam, így mindkettő akciósan, 480 Ft-ért landolt a kosaramban a Rossmannban. Emellett szerettem volna egy nagy pénztárcát, ami alkalomadtán retikülnek (clutch) is használható, és persze akkor már ez is legyen menta színű. Kínai boltból származik, 1300 Ft-ba került.
Szintén kínais szerzemény, pontosabban névnapi ajándék, édesanyámtól. Cuki, kényelmes, égszínkék vászon ballerina menta színű masnival. Egyszerűen imádni való és vidám. 1290 Ft-ba került.

A ti szíveteket melyik szín tölti be mostanság?


2 megjegyzés:

  1. Szuper a balerina, nagyon tetszik. A Lovely lakkot pedig én is szeretném beszerezni, de sajnos pont tegnap konstatáltam, hogy már nagyon sok helyen le van rabolva :S Kata mosolyrecept.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. Az a cipő nagyon kis csinos :)

    VálaszTörlés