2014. május 18., vasárnap

Egy kis személyes

Elég nagy változás áll be az életemben ebben az egy hónapban, amit nem szeretnék itt részleteiben is kiteregetni, de azt hiszem, pár szóban jól esne kiírnom magamból,. 

A hónap elején lezárult egy három éves kapcsolatom, amiről azt hittem, egy életre fog szólni. Már önmagában ez is elég megrázó, de a helyzet ennél jóval bonyolultabb, hiszen már egy ideje együtt éltünk, ráadásul Pécsett, ahol az egyetemet végeztem, és ahonnan most kénytelen vagyok hazaköltözni Zalába, mert az itteni fizetésem (havi nettó 55.000 Ft) sajnos nem elég arra, hogy albérletet tartsak fenn és ne haljak éhen. Édesanyámmal és két felnőtt testvéremmel fogok együtt lakni egy kis házban, szóval már előre látom, hogy nem lesz egyszerű menet. Értelemszerűen felmondtam, tehát munkám, és így semmilyen bevételem nincs, még munkanélküli segély vagy EU-s pályázat sem, hála az előző munkáltatómnak, aki pályázott utánam munkáltatói támogatásra, és ezért nekem, mivel utánam vették fel a pénzt - és megjegyzem, ebből nekem semmi hasznom nem származott- a rendszer nem enged semmilyen oktatási, vállalkozóvá válási vagy egyéb TÁMOP forrásos pályázatot. Mindegy, hosszú történet, legyen elég annyi, hogy nulláról indulok megtakarítás nélkül.
A felmondási időt le kell dolgoznom, ami a gyakorlatban annyit jelent, hogy együtt lakom az exemmel egy hónapig, és ez alatt próbálom összerakni az életemet, tervezni a jövőt, intenzíven állást keresni, és összeszedni magam, kilábalni az elkeseredettségből. 

Szerencsére vannak barátaim, akik mellettem állnak, és jó szóval, nagy beszélgetésekkel vidámságot csempésznek a mindennapjaimba.  Így azért könnyebb. Szeretnék úgy érezni, mint a lány a képen, de ehhez még idő kell.


Ami a blogot illeti, a költözés hozadéka egy blogsale lesz, ahol nem csak beauty termékekkel találkozhattok, és mindent olcsón adok majd, szóval érdemes lesz benézni. Linkelem majd, mert egy külön oldalt tervezek neki létrehozni.

A bejegyzésekkel nem tudom, hogy mi lesz, lehet, hogy megsűrűsödnek, lehet, hogy megritkulnak majd, a kedvemtől függően. Mivel a laptopom exemtől kaptam karácsonyra azzal a kitétellel, hogy ha szakítunk, vissza kell adnom, és sajnos nincs pénzem új laptopra, ezért ez a kérdés még megoldásra vár, de dolgozom az ügyön. Valakinek tapasztalata neten vett használt laptoppal kapcsolatban?

Ti hogy éltétek meg a szakítást?

7 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy véget ért a kapcsolatod, biztos vagyok benne, hogy most nagyon fáj, remélem hamar sikerült összeszedned magad.
    Kicsit visszaolvastam a személyes bejegyzéseid között, ott láttam, hogy azt írod, 3 diplomád is van. Ezeket milyen területen szerezted? Eddig mit dolgoztál, most milyen típusú munkát keresel?
    Így elsőre nekem úgy tűnik, hogy eddig sem voltál elégedett a helyezeteddel, írtad, hogy mindig is függtél valakitől anyagilag, és ez téged zavart. Most lehetőséged lenne a saját lábadra állni, ehelyett inkább feladod a munkád és hazaköltözöl. Biztos vagy benne, hogy ez az egyetlen lehetőséged? Egy hónapig még Pécsett vagy, én a helyedben inkább kihasználnám ezt az időt, keresnék egy kis lakást, akár lakótárssal együtt. Volt évfolyamtársaid között nincs olyan, akinél van esetleg egy kiadó szoba?

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom, hogy igy alakult, és persze drukkolok a munkához, remélem találsz valamit.
    Nem akarok beleszólni, vagy ilyesmi, de szerintem tök fura, hogy az exed igy visszakéri a karácsonyi ajándékát.. mármint én semmilyen körülmények között nem kérnék vissza ajándékot, akkor sem ha nagy érték. De persze nem kritizálni akarok, csak számomra furcsa.

    VálaszTörlés
  3. Kitartást, és minden jót kívánok neked! Nem egyszerű helyzet, de talán tényleg itt a lehetőség, hogy nagyot lépj, hiszen most nincs mihez/kihez ragaszkodnod!

    VálaszTörlés
  4. Kitartás neked és sok erő!!!
    anna689 felhasználóval egyet értek, próbáld meg máshonnan máshogy megközelíteni a dolgokat, biztos, hogy menni fog!!! Eleinte nem biztos, hogy olyan munkát tudsz vállalni, amit szeretsz, de nagyobb esélyt látok rá Pécsett mint zalában.
    A laptopot rendezd el vagy úgy, hogy majd később visszaadod, vagy valahogy, ha az exednek is van gépe most kettő biztos nem kell neki, majd ha lesz saját visszaadod, mondom persze innen én Fehérvárról :)

    Kitartás neked!
    Szorítok!

    Szonja

    VálaszTörlés
  5. Lányok, köszönöm a támogatást, igyekszem nem nagyon elkeseredni és keresem a lehetőségeket, az önéletrajzom kismillió helyen bent van, Budapesten és Zalában egyaránt. Pécsett nem szeretnék maradni, még ha lenne is valami (bár kétlem, hogy ha egy évig semmi, pont most szakadna rám), mert bár szép város, én megfáradtam benne.Anna, a végzettségeim: bölcsész, közgazdász, minőségmenedzser. Sabra, egy kicsit fura, nem is esik jól, de igazából el kell fogadnom, Czildi, igaz, meg kell látni a helyzetben a lehetőséget, igyekszem, Szonja, én nem szeretnék Pécsett maradni, de sajnos a munkalehetőségek is eléggé szűkösek ebben a régióban, értékesítés vagy informatika.

    VálaszTörlés
  6. nem volt jó olvasni azt amit leírtál. :( sajnálom,hogy így alakult a kapcsolatod,remélem sikerül helyrerázódnod.az jó az azért,hogy van hova menned,van olyan akinek nincs családi háttere és egyedül marad....
    sok sikert a továbbiakban,egy pasi miatt sem szabad elkeseredni....

    VálaszTörlés