2014. április 1., kedd

Claire's leárazásos lakk

Annyira szerettem volna ezt a lakkot, és persze még a három másik társát is, már akkor, mikor megjelent a kollekció, kinéztem magamnak. Az én pénztárcámnak ismeretlenül azért elég drága ez az ezer feletti árkategória, de mivel most le vannak árazva a lakkok 300 Ft-ra, gondoltam teszek egy próbát. Mit ne mondjak, elég vegyes érzéseim vannak.

A választásom elsőre a Splatter green lakkra esett, aminek eredeti ára 1390 Ft volt. Egy neonos zöld hatású jelly lakkban úszkálnak a dalmatapöttyök, azaz kisebb és nagyobb fekete és fehér flitterek és csíkocskák.


Kezdem a pozitívumokkal: baromi jól néz ki.




És ezzel ennyi. Gondolom, nem lepődtök meg ez után, ha azt mondom, hogy még a 300 Ft sem biztos, hogy megéri, nemhogy az 1400.

Az üveggel nincs különösebb gond, olyan semmi extra. Az ecsettel azonban már annál inkább. Vagy nekem sikerült szerencsétlenül belenyúlnom, vagy az összes ilyen, nem tudom, de a szálak egyszerűen torzonborzul állnak.

 Ez nem segít egyenletesen felkenni a lakkot, mint ahogy az állag sem. Kicsit nyúlós, közben meg híg, nem oda megy, ahova szeretném, és a flitterek is elég kemények, nehezen kezelhetőek. Ez leginkább felkenéskor látszik, mert van, hogy a körömfelület egyik részén teljesen üres a jelly alap, ahova viszont feltapad egy-egy nagyobb glitter, ott aztán az összes többi követi egy nagy, kibonthatatlan flittercsomóban egyesülve. A szálak pedig rettentő merevek és kemények, mintha műanyagreszelék lenne. Ez egyrészt azért rossz, mert nemhogy nem fekszik fel a körömre, inkább felkunkorodik és bök, még két réteg fedőlakkon keresztül is. Másrészt meg mindenbe beleakad, és folyton birizgálni kell, és akkor előbb-utóbb felkaparja az ember lánya.

A fedése jelly, szóval gyakorlatilag átlátszó, de ezt fehér alaplakkal orvosolhatjuk, és akkor nem fognak látszani a körömvégek. Tartóssága is rendben van, bár gondolom a két réteg fedőlakk ebben is kicsit rásegített.

Azt említettem már, mennyire jól néz ki? Az összes bosszúságom ellenére nagyon tetszik, sőt, bár senkinek nem ajánlom a megvételét, mégis elgondolkodtam, hogy visszamegyek a narancssárgáért vagy a kékért, mert összességében véve annyira nyárias és élénk és vidám és annyira de annyira jól néz ki!!!


2 megjegyzés:

  1. kár érte, pedig nekem is nagyon tetszik. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És mire visszamentem egy barátnőmnek a kék és narancssárga árnyalatért, már nem volt.

      Törlés