2014. március 4., kedd

Piros hangulatban

 Már mutattam nektek, hogy páromtól évfordulónkra ezt a kis csomagocskát kaptam Hamburgból. Nemrég teszteltem a lakkot, és hoztam néhány fotót is. 
 Az üveg nagyon elegáns véleményem szerint, annak ellenére, hogy elvileg ez csak egy pár eurós apróság. Az ecsete a hagyományos hosszúkás, nem vészes, de nem is a legkényelmesebb.
 A belbecs állaga elég érdekes, nagyon nehéz eldolgozni, ugyanis nagyon folyik. Nem egy világbajnok száradásban sem, és az első réteg felkenése után már a frász kerülgetett, ugyanis egy nagyon gyér fedésű, rózsaszín jelly finisht kaptam az apró csillámokkal, holott az üveg igazi nőies piros, vörös csillámos csodát ígért.
 Aztán felkentem a második réteget, amitől kicsit jobb lett, de végül a harmadik réteggel tudtam azt mondani, hogy akkor most elégedett vagyok mind a színnel, mind a fedéssel. Kellett rá a fedőlakk (a képen még anélkül), különben szerintem soha nem száradt volna meg.
 Másnap pedig sajnos elkezdett kopni, pattogni. Pedig most kb. rendben vannak a körmeim, szóval nem hiszem, hogy amiatt rövidült volna le a tartósság. Minden esetre szomorú vagyok, mert az üvegben olyan ígéretesnek tűnt...Azért nem süllyesztem mélyre, mert a színe még mindig nagyon tetszik, főleg üvegben. Lehet, hogy díy projekt lesz belőle.

Ti ismeritek a márkát?

1 megjegyzés: