2014. március 21., péntek

Mustársárga

A mai napom viszonylag jó volt, és elhatároztam, hogy ennek örömére megnézem magamnak a Moyra új színeit. Sajnos egyik fodrászkellékesnél sem találtam, pedig teljesen rákészültem. Sebaj, akkor már útba ejtettem az Eurós boltot is egy kis energiaitalért (tudom, ejnye), és akkor megtaláltam ezt a szépséges mustársárgát. Nem tudom, milyen perverz és kifacsart ízléssel áldottak meg ott fenn, de totálisan beleszerettem. 180 Ft-ért nem lehetett otthagyni, és azonnal ki kellett próbálnom!

Amúgy semmi extra, egyszerű hagyományos ecset, kicsit folyós állag, némi erős illat, duci négyzetes üveg, ami nekem nagyon tetszik, szóval jó kis lakkocska. Főleg, hogy nagyon tetszik a színe. Két rétegben nekem már megfelel a fedése, de a körömvég-eltüntetéshez ráfér a három réteg is. Zselés-krém finishe van, gyönyörű fényesre szárad, látni fogjátok a képeken is, fedőlakkot ugyanis nem használtam. A száradása átlagos, tartósságról nem tudok nyilatkozni, mert a japán mani után mindent ledob a körmöm, de mindenképpen meg akartam nektek mutatni.

Jah igen, a márka Butterfly, és ez valami limitált lehet, mert az Ashanti nevet viseli. 





2 megjegyzés:

  1. Hát ez valami eszméletlen szép árnyalat! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, elég különleges, nagyon tetszik nekem is:)

      Törlés