2014. március 6., csütörtök

Kedvenc hajfesték

Képzeljétek, megtaláltam a számomra legtökéletesebb hajfestéket, ami nem csíp, nem mar, tartós, fényes, egyszóval szuper, és ráadásul a színe is tökéletes. Erre nem kivonják a forgalomból?

Nem egy olcsó hajfestékről van szó, hiszen L'Oreal, a Preference család tagja, méghozzá a 22-es Magic black árnyalat. Amikor kifuttatták, vettem belőle vagy 3 dobozzal, biztos, ami biztos, no meg persze az is közrejátszott, hogy féláron, 1500 Ft-ért jutottam hozzá. A szín miatt tettem először a kosaramba, kerestem valamit, ami nem fekete, de már majdnem, ugyanis én imádom a fekete hajam, de párom nem állhatja, így gondoltam, ez jó kompromisszum lehet. 

 Egy gyönyörű feketés lila (jobban lila, mint fekete) árnyalat, elegáns dobozban érkezik. Sajnos nem nagyon találkoztam hasonló színnel más márkáknál, és amióta ez nem kapható, a L'oreálnál sincs alternatíva. Ha valakinek van ötlete, szívesen veszem, mert ez volt az utolsó doboz, és még nem tudom, mi lesz ez után.
 Ha drágállanánk ezt az árat, számoljunk utána, mit is kapunk a pénzünkért. A használati utasítást nem fotóztam, természetesen az is van a dobozban, de a lényeg: Olaj alapú színező, tubusos színelőhívó. Csak össze kell ráznunk, és mehet is a hajra. Nekem ez a módszer sokkal jobban bevált, mint a kikeverős-ecsettel felvivős, kényelmesebb, magamnak is gond nélkül megcsinálom, nem koszolok annyit vele, könnyebb az adagolás, nem kell utána mosogatni, és egyenletesebben tudom felvinni vele a festéket. A legnagyobb erénye a gyorsaságban van, ugyanis csak felviszem a választékra, aztán átfésülöm a következő választékot. Így nincs az, hogy az egyik oldalon már fenn van fél órája, mire neki tudok állni a másik oldalnak.
 A mennyiségről is néhány szót: ez az egy tubus elég nekem a hosszú, dús, váll alá érő hajamra. Ez azért fontos, mert mondjuk egy olcsóbb kategóriás festékből kettő tubus kellett, ami durván 1800 Ft-ba került, ráadásul csípett is - akkor azt hittem, ennyi normális - szóval igazából nem vagyok benne biztos, hogy megérte. A dobozba belefért még egy balzsam is, a 'fogkrémes' tubusban. Ez a balzsammenyiség nekem kb. 3-4 hajmosás, de én szeretem a balzsamot "pazarolni". Szerintem rövid hajra simán kitart 6 alkalmat. Fincsi az illata, és tényleg puhább tapintású és fényesebb lesz tőle a hajam.
Végezetül a kis műanyag "kindertojásbelsőben" két fekete színű, normális minőségű kesztyű található, ami egyrészt nem óriás méretű. másrészt nem spórolták ki belőle az anyagot, szóval kényelmesen lehet vele dolgozni.

A festék fedését illetően nem voltak illúzióim, lila-fekete átmenetes hajra számítottam. Félig igazam is volt, hiszen nem fogta át a hajvégeket, viszont a lilás csillogás simán látszik a hajam egészén, szóval elég egységes lett szerintem az összhatás, egyáltalán nem zavaró az átmenet, nincs nagyon éles határvonal. Azért a babahajakkal nehezen kezd valamit, de szerintem ez az én ügyetlenségem, egyszerűen nem tudom rendesen bekenni őket.

Összességében véve engem nagyon meggyőzött, csak most tényleg nem tudom, mi lesz, milyen színt válasszak, mert a kínálat ebből a termékből szinte csak szőke vagy vörös. Ha valakinek van javaslata, azért nagyon hálás lennék!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése