2014. február 18., kedd

Kaptamvettem mostanában

Akció akció hátán, nem is ragoznám túl a dolgot, inkább csak megmutatom, mik kerültek hozzám legutóbb.

 A legszuperebb ajándék, pasastól Hamburgból. A kis gyíkocska nagyon édes, a lakk pedig tökéletesen eltalált a mostani piros mániámhoz:). Évfordulós ajándék, cuki fadobozkában, amit majd átalakíthatok!
 Thimmykétől érkeztek, és nagyon sokat utaztak ezek a szépségek, hogy gyűjteményem megbecsült darabjai lehessenek és feldobják a borongós napokat.

 Kellett már egy rendes fekete táska, 1900 Ft-ért csaptam le rá.
 Sixx leárazás, 1 pár 300 Ft. Nem rossz üzlet, igaz?
 Ezt nem akartam, csak becsúszott. A fehér már megvolt, az ezüstre vágytam, az arany pedig ajándék lesz. 299 Ft volt a homoklakkok darabja a Rossmannban. A fedőlakk meg mindig kell, azt kénytelen voltam teljes áron elhozni.
 Avon rendelésem, a parfüm eredetileg az enyém, de még gondolkodom azon, hogy anyának adjam. A párnaspray és balzsam páromé lett.
 E-bayről érkezett, darabja 290 Ft volt. Vagyis párja.
Rossmannban is leárazás volt ékszerfronton, egy lógós tollas lánc és 3 pár bedugós fülbevaló összesen 600 pénzért. Nem rossz, mi?

Hát ennyi lett volna az utóbbi pár hét zsákmánya, remélem tetszett ez a kis bejegyzés. Azt hiszem, megint be kell látnom, hogy ékszerfüggő vagyok.

4 megjegyzés:

  1. Hű mennyi szépség, nekem a fülbevalók tetszenek nagyon :)

    VálaszTörlés
  2. Az ebay zsákmányok nagyon jól néznek ki!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) Nem is hinné az ember, milyen klasz cuccokat foghat fillérekért.

      Törlés