2014. február 8., szombat

Essie

Megvolt a nagy Essie leárazás, és bár Budapest elég messze van, szerencsére szuper barátaim vannak, és így én sem maradtam le róla. Drága Viki, ezúton is köszönöm, hogy akárhányszor valami körömlakkos akció van a nagyvárosban, te rendületlenül mész, és levadászod nekem a legjobb darabokat!

Nem akartam túlzásokba esni, így végülis 5 db lakkocskára adtam le a megrendelést. Sajnos a nagy álomlakkom, a gyönyörű étcsokoládészín nem volt már, így még mindig ácsingózom egy nagyon sötét barna színre, de azért amik végül Viki kosarában landoltak, nos egy kivétellel teljesen elégedett vagyok. Mindjárt mutatom is, miről beszélek:
Csoportkép
Egyet kértem, hogy lehetőleg ne legyen béna pasztellszín a lakkok között. Ez a kívánságom maximálisan teljesült.

További instrukciók voltak: legyen valami különleges szín, legyen sötét, legyen valami arany színű, lehet valami rózsaszín is, de ne az a nagyon rózsaszín, lehet valami barna, legyen lilás, de igazából rád bízom ám, amilyet gondolsz. Mert ugye alapvetően a lila-kék-zöld az én színvilágom, de ez az akció sajnos nem arról szólt, hogy ilyen lakkok legyenek, és már eléggé le is voltak fosztva az állványok.
A lakkokról általában elmondható, hogy utálom az ecsetüket. A régi, nagyon hosszú és vékony ecset, amivel egyszerűen nem tudok szépen dolgozni. Ezt leszámítva nem igazán tudok nagy negatívumot mondani, talán csak azt, hogy egyes színeknél a fedés nem az igazi, és hogy a száradás is inkább közepes, mint jó, de ezen egy gyorsszárító fedőlakk könnyen segít, és utána a tartósságra és a színekre nincs is panaszom.  Jah, és imádom az üveget, elegáns, szép és egyszerű.


Nézzük akkor őket sorban, kezdve mindjárt a két kedvenccel: a lila (Damsel in a dress) és az arany (Shift power) színnel.
A lila lett az abszolút kedvenc, az üvegben van egy kis ezüstösen fémes színe is, a körmökön ez annyira nem jön át, de ettől függetlenül igazán szép sötétlila. Egyszerűen imádom. Nem is csodálkozom, hogy Vikinek is egyértelműen ez lett a kedvence.
Mellé az arany lakk is szép, egy kicsit sárgás színű, de nem olyan tolakodó módon. Hogy egy kicsit hangulatba hozzam a manit, kipróbáltam, hogy a lakkok körömnyomdával kompatibilisek-e. Meglepődve tapasztaltam, hogy a híg állag és a kb. 70%-os fedés ellenére igen.



A következő alany a valami rózsaszínes, szerintem kicsit vintage jellegű Antiqe Rose. Üvegben ő az első, a mályvába hajló rózsaszín alapban úszkáló kis arany mikroszemcsék elbűvölőek. Amikor felkentem, akkor ért a csalódás. Nem is a gyenge fedés (3 réteg kell belőle) vagy a lassabb száradás. Egyszerűen nekem nem áll jól ez a szín. Nem tetszik a körmömön. Annyira sápasztó. Pedig nagyon szerettem volna, ha működik. Sebaj, anya odáig van ezekért a színekért, megkapja ajándékba, de akkor is elkeserítő, hogy a legjobban várt lett a legkevésbé bevált. Nem is takarítgattam a körmöm, felkentem, fotóztam és le is mostam.


Végezetül az utolsó kettő, a nude-ba hajló kapuccsínószín Case study és a sejtelmesen nőies Vintage wine.
A nude lakkot alapnak szántam a csillámos lakkokhoz, de önmagában is nagyon tetszik. A vöröske pedig kellemesen meglepett, mert nem az a nagyon durva bordóspiros arany mikrocsillámokkal, aminek elsőre az üvegben tűnik, hanem sokkal inkább érett meggy színű, amin megcsillan a nyári napfény.
Ezzel a kettővel szivacsos manit készítettem, imádtam viselni.

 Egy rétegben
 Az elkészült mani
  
Ti vettetek valamit az Essie-től mostanában? Kihasználtátok az akciót?Melyik a kedvenc Essie lakkotok?
(A bejegyzésben a lakkok neveire kattintva élethűbb swatchot találhattok külföldi bloggerinák által tesztelve)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése