2014. február 22., szombat

Egy igazán jó kis manikűr

És nem csak azért, mert imádtam együtt a színeket, hanem mert a felhasznált 3 lakk mind jó minőségű és nagy nevű, és mindhárom első a számomra.

A China Glaze Boo-gie down-ját már láthattátok itt, szilveszterkor ezt viseltem annó, és imádtam. Az e-bayről rendeltem meg, mert láttam vele egy szürke manikűrt itt, és tudtam, hogy ezt egyszerűen kell, én is akarom ezeket a körmöket. Amikor megkaptam, persze ki kellett próbálnom, de nem volt hozzá alapom, így került a zöld fölé. Imádtam és máig imádom, a kedvenc csillámos lakkom még akkor is, ha kell rá fedőlakk, hogy ne álljanak ki belőle a szálacskák és glitterek.

Aztán most a Marie Claire újsághoz Art Deco lakkot adnak ajándékba. A Pixis dobozokat nézegetve szerettem volna kipróbálni a márkát, és mivel vonatozáshoz úgyis kell újság, hát gondoltam megveszem. Sajnos csak egy fura rózsaszín árnyalat volt, így ott hagytam a vasúton az utolsó példányt Pécsett az újságosnál. Egész úton azon gondolkoztam, hogy ha mondjuk egy szép középkék árnyalatot találnék, tuti megvenném, de azért aggódtam, hogy már minden számot elkapkodtak. A zegi újságosnál aztán képzeljétek, pont azt a kék árnyalatot találtam, amit elképzeltem magamnak...és ott volt mellette ez a szürke. Gyönyörű, sötét. Elég nagy dilemmába kerültem, végül a régi vágy diadalmaskodott az új felett, a szürke lett az enyém! Nem bántam meg, és én látok benne egy kis kéket is.

 Végül pedig azért kicsit lágyítani szerettem volna a manit, így előkerült az első Orly lakkom, ami viszont tényleg Pixis, a Nite Owl, és bár olyan nude-os szín, nagyon szeretem.

Mutatom is a kész manit:




 Nektek hogy tetszik???

5 megjegyzés:

  1. nagyon jó kis mani lett, ezen a lakkon gondolkoztam meg vegyem e, de végül nem vettem meg :((

    VálaszTörlés
  2. nekem barna jutott. de ze a kék mesés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez
      ja még eszembe jutott a pinket én is láttam de elég gyengének tűnt.
      a többi helyen ahol kerestem max factor termék volt az újsághoz.

      Törlés
  3. Azta, de szép ez a kék lakk!!! A manikűr is tetszik, jó kis mix lett :-)

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok! Igazából ez a szürke lakk, csak éppen annyira szörnyűek a fényviszonyok, hogy nem tudok jó képet csinálni. De most, hogy jobban megnézem, tényleg elég kékes.

    VálaszTörlés