2014. január 6., hétfő

Szerintem: 2013 legjobb filmjei

10. We're The Millers - Családi üzelmek: Mert csak ez a vígjáték volt, aminek sikerült megnevettetnie, és mert moziban néztük, ami nálam nagy szó!

9. The Call: Szeretem a thrillereket, de valahogy nagyon lassan akadok rájuk, komolyan több éves csúszásban vagyok. Főleg azért sokszor, mert igyekszem elkerülni a horrort és a horrorisztikus elemeket, és a két műfajt látatlanban elég nehéz megkülönböztetni egymástól.  Ez a film sem volt eget rengető, de azért jó volt kicsit borzongani rajta itt-ott.

8. The lone ranger - A magányos lovas: Kövezzetek meg, de nekem ez sokkal jobban tetszett, mint a Django. Én sem értem, hiszen amúgy imádom a Tarantino filmeket, de valahogy nagy csalódás volt az idei vérontás. Ezzel szemben a Lone Ranger aranyos, humoros volt, és ugyanúgy foglalkozott a morállal, csak épp nem olyan gyomormegfekvősen.

7. Despicable me 2 (Gru 2): Az első részt imádtam, a történet is nagyon tetszett, és bár a kritikusok szerint ez a folytatás ritka mód, de jobb lett, mint az első rész, nálam csak a 7. helyre volt elég.



6. Olympus has fallen: Az öcsémmel kezdtem el nézni ezt a filmet. Pontosabban ő kezdte el nézni. Aztán meg ott ragadtam a monitor előtt és majdnem lekéstem a buszt. Aztán amikor visszaértem Pécsre, megnéztem a végét. Aztán meg pár napra rá egyben az egészet. Ismét csak kövezzetek meg, de annak ellenére, hogy egy nagy költségvetésű B kategóriás akciófilm, ami tömve van csöpögősen idegesítő amerikai patriotizmussal, nekem tetszett.
5.Red 2: Mert vicces, mert Bruce Willis és mert szeretem az akcióvígjátékokat!

4.Oblivion: Mert kell egy sci-fi is, és bár kicsit gagyi volt a történet, az ötlet még mindig eredetibb számomra, mint mondjuk az Elysiumé.

3.Epic-A zöld urai: Le sem tagadhatnám, mennyire szeretem a meséket, igaz? Az Epic kicsit Avataros, kicsit Greenpeac-es, és mindenképpen szerethető.

2.Before midnight: A trilógia harmadik, méltó, elgondolkodtató, romantikus, életszerű, filozofikus és reális, tökéletes lezárása, olyan Ethan Hawkosan és Julie Delphysen. Feelgood!.

1.Now you see me (Szemfényvesztők): Imádom a varázslatot, a bűvésztrükköket, a cirkuszt, a szemfényvesztést, és persze a krimit, szóval ez a film telitalálat volt számomra, még úgy is, hogy nem igazán bírom a főszerepet játszó Mark Ruffalót.

És akik kimaradtak:
Thor, Éhezők viadala 2, Walter Mitty - őket még nem sikerült megnéznem, ha eget rengetnek, jelzem majd.
Pitch Perfect - A dal miatt mindenképpen imádom, és gyakorlatilag holtversenyben lenne Millerékkel, és nagyon csajos, de egy kicsit limonádé. Guilty pleasurenek elmegy.
Pacific Rim - Összességében nem volt rossz, a listáról azért maradt le, mert túl szirupos volt, kiszámítható, és végig olyan érzésem volt, mintha ezt a filmet láttam volna már (Transformers, Armageddon, stb.)...A látvány viszont szuper és aki szereti a műfajt, annak kötelező.


Az év filmes csalódásai:
Monsters University: egyszerűen csak gyenge
Django Unchained: A hipe ellenére engem nem fogott meg, túl hosszú is volt, meg nekem kicsit kevés is.
The Mortal Instruments: City of Bones: Annyira tetszett, annyira jól indult, majd a végén felálltam, és azt kérdeztem, hogy hát ez meg mi a sz@r volt. Nagyon, nagyon nem tetszett a vége, és szidtam magam, hogy minek is néztem meg az utolsó fél órát. Mondjuk a könyvet nem ismerem, de a filmet nem ajánlom. De tényleg! Nem úgy twilightosan, nem ajánlom de azért megnézem módra, hanem tényleg nem!

Az aranymálna:
Ez a díj idén két filmnek is kijár részemről, ezek voltak azok, amiket elkezdtem ugyan nézni, de aztán felálltam és azt mondtam, hogy ez nem kell nekem.
The world's end
Pain and Gain


Nektek mik voltak a kedvencek? Melyik filmeket akarjátok bepótolni? Volt nagy csalódás, gyűlölt film?

4 megjegyzés:

  1. A hívás, Oblivion, a Magányos lovas, és a Gru kifejezetten tetszett :)

    VálaszTörlés
  2. Nekünk a férjemmel nagyon tetszett a Csontváros, hosszú idő után ez volt az első romantikus fantasy, ami kritikus férjuramnak is bejött :) Igaz, voltak benne érdekes részek és a vége is lehetett volna jobb, de nekem attól még tetszett, azóta többször is megnéztem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre mondják, hogy ízlések és pofonok:)

      Törlés