2014. január 20., hétfő

Egy kis HAUL - Essence, Rimmel, E-Bay

Az essence leárazások engem is kibillentettek kicsit, főleg most, hogy rá vagyok kattanva a körömmegújítás témára. Nem vettem olyan sok mindent, és a képen láthatjátok, hogy azért egy kakukktojás is becsúszott, a Rimmel Nail Nurse körömmegmentője.

 A Rimmel igazán jó lakkocska, nagyon szép, ápolt hatást lehet vele elérni, és igaz, hogy nem olcsó, számomra az Astor körömerősítőjének méltó utódja lesz. Az Essence kis szálacskás lakkját is ki akartam próbálni, mióta az egyik blogon (azt hiszem, Nóránál) láttam róla tesztet, de valahogy a márkával való rossz tapasztalataim miatt mindig lebeszéltem magam róla. Most, ennyi pénzért bőven megérte.
 Mivel mélyen ülő szemeim vannak, a világos, kicsit csillámos szemhéjpúder nálam elengedhetetlen, ha már sminkelésre szánom magam. Ez a két példány sok is, szép is, krémes is, sőt még akciós is, jól is mutat egymással, egyszóval szuper.
Végül azért csak nem bírtam megállni, hogy egy körömlakk is velem jöjjön. Nem azért, mert mágneses, hanem mert önmagában is nagyon szép zöld a színe.

Az E-bayt alapból imádom, és a karácsonyra kapott szépséges mobilomra kellett egy két apróság. Ha már nézelődtem, a húgomnak is bevásároltam.

A fóliák az én kis Sonymra valók, csakúgy, mint a jobb szélső szilikontok. A két középső tok pedig hugicámé, a lepkéset én választottam, a Baba tusfürdőkéket pedig ő. A tokkérdésről amúgy majd szeretnék írni egy külön bejegyzést is, ha érdekel benneteket:).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése