2014. január 15., szerda

Catrice kivonuló rúzsok

Instagramon már láthattátok, hogy feltettem ezt a szuper művészi képet az újonnan beszerzett rúzsokról. 
A leárazások szele engem is megcsapott. Tudtam, hogy a Catrice rúzsok közül biztosan hazajön velem egy, de hogy kettő lesz, az csak az üzletben derült ki. Ráadásul teljesen más árnyalatokat hoztam el, mint amit először neten kinéztem magamnak.  Még jó, hogy ilyenkor kint vannak a teszterek, bár általában sajnos elég ramaty állapotban. Szóval az úgy volt, hogy az ultimate colour rúzsok közül szerzem be a pink me upot vagy az it's a matt world-öt. Azért ezek közül akartam választani, mert van egy ilyen rúzsom, és eszméletlenül tartós, kicsit szárazabb állagú, de ha ajakbalzsamra kenem, akkor egyáltalán nem szárít, szóval eszméletlen módon meg vagyok vele elégedve. Élőben azonban mindkettő szín túl erősnek bizonyult az én visszafogottabb énemhez, és így a polcon maradtak. Ellenben az ultimate shine termékcsaládból két szépség is hazatért velem:



Ők azok, viszonylag színhű a fotó.
A Fox Nox egy pirosas-narancsos-nudeos beütésű szín elvileg csillámokkal. Nem gondoltam volna, hogy valaha ilyenem lesz, de ahogy a csíkokat húztam a kezemre a teszterrel, és azt a számhoz emelve nézegettem, hogy vajon milyen is lehetne rajtam, annyira megfogott, hogy nem tudtam otthagyni. Főleg tavasszal és nyáron fogom nagyon szeretni. A the world's grapest pedig azért csúszott be, mert imádom az ilyen lilás színeket.






Igyekeztem többféle fényviszonyban hozni színmintát. A Fox Nox-ot nagyon tudom ajánlani a minősége miatt is. Krémes, kicsit fényes, de nem hivalkodó, a csillámok alig látszanak benne, és viszonylag tartós is, igaz, nem annyira, mint az ultimate colour rúzsok, de ez várható volt az előzetes tapasztalataim alapján.

A kis liláról már nem ennyire pozitív a véleményem. Nem mondom, hogy megbántam, hogy elhoztam, de azért nem az igazi. Kicsit szájfényszerű, a fedése is halovány, rengeteg réteg kellene belőle, hogy a ránézésre várt színhatást elérjem, de ahhoz meg túl lágy maga a rúzs. Folyamatosan elmászik a szájról, szóval javasolt ajakceruza használata a megregulázására. Ez az elkenődésre való hajlamosság egyébként azt eredményezte, amit már általános iskolás korom óta nem tapasztaltam: rúzsos lett tőle a fogam. Azért pozitívuma is akad, méghozzá pont a gyenge fedés miatt: a színe nagyon szép, és a használata vizes hatású ajkakat eredményez. Aki kevésbé ragacsosat keres, mint egy szájfény, de azt szeretné. hogy úgy tűnjön, szájfényt használ, annak ideális lehet.

Catrice leárazás kapcsán még nagyon gondolkodom a pirosító beszerzésén, de lehet, hogy azt a pénzt inkább valami másra fordítom majd. Szerintetek? Ti csekkoltátok már a mostani kifutókat?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek, én az Essence kifutó rúzsait szereztem be :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem nagyon használok rúzsokat, mindig lenyalom őket, egyedül a catrice tart valamennyire, így én az Essencet nem mertem bevállalni.

      Törlés