2014. január 4., szombat

Az új évben

 Remélem, 2014 sokkal jobb lesz, mint 2013. Nem mintha panaszkodni akarnék, hiszen végül is nem sok katasztrófa történt, sőt, a decemberi hónap igazán mozgalmasra és izgalmasra sikerült. Hoztam is egy kis képválogatást nektek róla, de előbb, mint ahogy illendő, megosztok veletek néhány tervet a bloggal kapcsolatban.

A legnagyobb újdonság, hogy karácsonyra kaptam egy okostelefont, és így regisztráltam instagramra. Még küzdök a közösségi portál megismerésével, szóval szívesen veszek tippeket, trükköket, és persze ha szeretnétek követni, akkor csak rajta! Raindropslina néven találtok meg.

Ehhez jön hozzá, hogy kicsit a blog is megváltozik. Azt nem ígérem meg, hogy gyakrabban fogok írni, mert csak idegeskednék, hogy nem tudom betartani, viszont rájöttem, hogy a Beauty világban nem tudok annyit mondani, amennyit szeretnék. Ott van nekem még néhány olyan hobbim, amivel kiegészülve talán izgalmasabbá tehetem a blog arculatát, így több lesz a személyes bejegyzés, DIY, főzőcske, amik először instán fognak megjelenni, és ha tetszik nektek, akkor bővebben is hozom ide a blogra. Remélem, tetszeni fog az újdonság.

BUÉK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése