2014. január 26., vasárnap

Avon Colour négyes szemhéjpúder

Páromtól kaptam ajándékba ezt a kis palettát. Persze a színt én választottam, ő csak azt mondta, hogy rendeljem csak meg magamnak, ő pedig majd kifizeti. Hát nem édes?
Szóval ezek a megújult paletták nagyon izgatták a fantáziámat, és úgy gondoltam, ebben egészen kihasználható rikítóan izgalmas és különleges színek vannak. A belsejében találunk egy nagy és nagyon hasznos tükröt. Eddig sosem használtam ki a palettákban levőket, de ez  valahogy nagyon kézre áll. Az applikátor sem vészes, ha hirtelen kell és nincs más a közelben, azért használható.

 Amint látjátok, a doboz rendesen gyűjti a szöszöket, de ettől függetlenül nagyon kis elegáns. Jól záródik, tehát táskakompatibilis, mondjuk a műanyag lehetne kicsit erősebb. A hátulján láthatunk egy útmutatót, hogy hogyan is kombinálhatóak a színek egymással. Megpróbáltam, de sajnos vagy a színek összemosásához még nem vagyok elég gyakorlot, vagy pedig ezek a színek nem kompatibilisek egymással, és a hatás koszos, összevissza bohócsmink lett, nem maradtak elég tiszták és kivehetőek a színek, és az egész olyan volt, mintha bemostak volna nekem egyet. 



A palettát lehet szárazon és vizesen is használni, a karomon mindenféle alapozás nélkül láthatóak a színek egymás mellett, az első húzás szárazon, a második vizesen. Szerintem valami fantasztikusan pigmentált a festék, hihetetlenül élénkek és erőteljesek a színek, és pont ezért óvatosan kell velük bánni. Nekem az arany és a barna a kedvencem. Amúgy is odáig vagyok mostanában a matt színekért, és a lehelletnyi csillám ellenére (az aranyban és a szürkében) minden színt mattként definiálnék.
Mióta megvan ez a paletta, elég sokszor használom, méghozzá egyesével a színeket egy kis fehér csillámos monóval, szóval összességében jó vétel volt.

4 megjegyzés:

  1. A kék szín a legszebb benne :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szépek a színei :D
    ha van kedved játssz a nyereményjátékomon:
    http://underthespellofbeauty.blogspot.hu/2014/01/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
  3. A kék valóban nagyon jó, és iszonyatosan pigmentált! Sokszor van akcióban a paletta, szerintem olyankor érdemes rá beruházni.

    VálaszTörlés