2014. január 21., kedd

Moyra szortimentfrissítés és újdonságok

Nagyon szerencsés helyen lakom beauty haul szempontból, azt hiszem. Kb. 10 perc sétára van tőlem a Müller, alattam egy nagy Rossmann, ahová olyan kevesen járnak, hogy gyakorlatilag még ma is tele van az Essence állvány akciós cuccokkal, és ha akarnám, 500 Ft-os akciós áron tudnám megvenni a Lovely Snow dust ezüst vagy arany színű lakkját.
Alattunk van legalább 5 Flabélos szalon, 3 fodrász, 2 varrónő, egy Avon bolt, a közelben a Háda, de aprócska turiból is itt van kettő, a Dm is csak 5 percre van innen, ráadásul egy fodrászkellékes is található a tömbben. Képzelhetitek, mekkora csábításnak vagyok kitéve nap mint nap.

Ma bementem a fodrászkellékesbe, és megkérdeztem, hogy mikorra várhatóak a Moyra holo hatású lakkjai. Nem tudta megmondani, de azt ígérte, hogy amint elérhetőek, rendel belőlük színmintát, szóval királyság. Azt is említette, hogy elképzelhető, hogy nem csak ez a hat gyönyörű szín lesz, hanem még több, ráadásul lehet, hogy nem is fog olyan "sokba" kerülni, mint a webshopban, ahol 590 Ft.  Már nagyon várom!

Nektek melyik szín tetszik a legjobban? Én egyszerűen nem tudok választani.

Persze jön ám a Moyra egyéb újítása is, a Vamp kollekció, aminek a legérdekesebbje a hőre változó Thermo zselé, és lesznek gyönyörű és vad színek Vamp hagyományos körömlakkban is, de új színek jönnek a Gel look kollekcióhoz, és a hagyományos szortimenthez is.

A honlapon már fenn vannak webshopban a termékek, és persze az aktuális katalógusok is!
Katt ide, és jó böngészést!

4 megjegyzés:

  1. És elárulod, merre kell ezt a fodrászkellékest keresni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze: Pécsett az Éva utcával párhuzamos sétányon:).

      Törlés
    2. Köszi, az nekem sajnos nem éppen a szomszédban van érdiként. :))

      Törlés
    3. Hát az valóban nem. Viszont a Moyrának van webshopja is, bár nem tudom, mennyi a postaköltség, de érdemes ott is szétnézni.

      Törlés