2014. január 11., szombat

Agresszív körömerősítés projekt

Már említettem, hogy nagyon ramaty állapotban vannak a körmeim. Egyik kolleganőm véleményét kikérve (aki műkörmös) döntöttem úgy, hogy mielőtt drasztikus megoldáshoz folyamodnék és porcelán vagy zselékörmöket tetetnék fel, megpróbálom a lehetetlent és viszonylag természetesebb úton megreparálni a körmeimet.

Ehhez a következő termékek lesznek segítségemre:

FLP haj és körömerősítő kapszula: Nem ismerem még ezt a terméket, de egyik ismerősöm nagyon ajánlotta, és ha aloe vera van benne, akkor már rossz nem lehet, igaz? Korábban próbáltam már a Revalidot (5500 FT körül volt annó), aminek semmi pozitív hatását nem éreztem, és a sörélesztőt is (1000 Ft körül), ami viszont a gyomromnak nem tett jót, puffasztott. Reméljük, ez a Forever termék majd jobban beválik. Napi 2X2 szemet szedek.

Alverde körömerősítő szérum: naponta használom egyszer vagy kétszer, ha napközben is eszembe jut, de alapvetően este, fürdés után. Bekenem a körmöm, várok pár percet, és a maradékot a körömágybőrbe masszírozom. Akciósan vettem, már nem emlékszem, mennyi volt, de szerintem olyan 1000 körüli a rendes ára. 

Evelin kézkrém aloe verával: nagyon jó az illata. Nem olajos, hanem inkább olyan vizes hatású, gyorsan beszívódik. Az, hogy mennyire hidratál, még kérdés számomra, mert közvetlenül utána szuper puha a bőröm, de a tartósságáról nem vagyok meggyőződve. A csomagolása 48 órás védelmet ígér, de szerintem ne legyenek illúzióink. Naponta többször használom, amikor szükségét érzem, és mindig, miután a körömerősítőt is használtam. 450 Ft volt, annyit mindenképpen megér.

Mindezek mellett nagyon ritkán lakkozom mostanában, ami annyit jelent, hogy szilveszter óta egyáltalán nem, de már nagyon kiabálnak a lakkjaim, hogy elhanyagolom őket. Sajnos a lemezes töredezést nagyon nehéz megállítani, a vitaminhiány és a gyakori körömlakkozás-lemosás előbb-utóbb gyilkos kombó.
Mielőtt újra lakkoznék (ritkábban fogok, max. heti egyszer, és akkor is csak 3 vagy 4 napig lesz rajt lakk, utána pihi - ezt vehetjük újévi fogadalomnak is.) még mindenképpen beszerzek valami szuper ápoló alaplakkot. Ha van tippetek, osszátok meg velem!


5 megjegyzés:

  1. Nekem is volt ilyen problémám,olyan szinten hogy a bőröm is beszakadt folyton és gyulladásba volt.Aztán elkezdtem kenni körömolajjal(vagy olívaolaj is megteszi).Azt vettem észre hogy a lakkozás pihentetésétől(értsd legalább fél év) + a napi 2 olajozástól annyira szépen rendeződött, hogy a hidegbe semmi baja!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fél év nagyon sok idő, nem hiszem, hogy nekem lenne annyi türelmem lakkozásmentesen, de mindenképpen kipróbálom az olívaolajos tippet, köszi!!!

      Törlés
  2. Kedves Lina!
    Írtam e-mailt, de nem válaszoltál, ezért megkérdezem itt, hogy sikerült-e elküldeni Maszatka ajándékát?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos még nem, de a héten mindenképpen postázom majd, a fogműtétem felbolygatta a terveimet.

      Törlés
    2. Rendben, kérlek amint feladtad a csomagot, jelezd már felém e-mailben! Köszönöm!

      Törlés