2013. december 28., szombat

Ünnepi körmök

A karácsony mindig különleges ünnep, ráadásul a karácsonyi tag, az egy napom, és az pont december 24, a mi karácsonyfánk és a mit kaptam karácsonyra bejegyzések is jól elszaporodtak a beautyblog-világban. Ez nem is baj, hiszen szeretem olvasgatni a hasonló típusú posztokat, de én most csak azt mutatom meg nektek, hogy milyen alkalmi mázt kaptak a körmeim.



Amint valamelyik blogon megláttam a Lovely új Snow Dust kollekcióját, tudtam, hogy elvesztem, hiszen már régóta ácsingózom egy fehér sand lakkért. Meg is vettem az első adandó alkalommal, és persze ki is próbáltam.
Az érzéseim vegyesek: szép, de nem az az igazán fehér, a másokat annyira elbűvölő kicsit holo hatású csillámok engem inkább zavarnak. A minősége és tartóssága a megszokott Lovely sand, egyedül talán a fedése hagy némi kivetnivalót maga után, de gondolom ez azért van, hogy négy rétegben önmagában, egy rétegben fedőlakként használhassuk. Amúgy ez a négy réteg kb. annyi idő alatt szárad meg, mint más típusból az egy, szóval nem nagy tragédia, csak éppen gyorsan fogy.
Ami még negatívum, hogy őfehérsége hajlamos koszolódni(?), és a harmadik napra már nem fehér, hanem olyan bézs. Mondjuk az is igaz, hogy ha az én körmeimen bírja 3 napig javítás nélkül, akkor tud valamit, és az a legkevesebb, hogy kicsit átszíneződik.

A mani másik sztárja az első (és biztosan nem az utolsó) Essie lakkom, a téli Encrusted Treasures kollekcióból való, és szintén egy blogbejegyzés hatására rendeltem meg E-Bayről: On a silver platter.

Ez a lakk tényleg elvarázsolt kincs. Fantasztikus, majdnem csak jót tudok róla mondani. Tökéletes fedés két rétegben, fantasztikusan különleges, jó minőség, jó állag, tartósság, könnyű javítani, érdekes a textúra. Egyetlen ici-pici hibája, hogy nálam nem kopott, hanem úgy a negyedik napon lepattogott. Mintha a hidegtől megkeményedett volna.


Végülis mindkét lakkot önmagában használtam, hogy hiteles véleményt formálhassak róluk, és mindkettőt csak ajánlani tudom: a Lovelyt annak, aki a szikrázó hó szerelmese, és elegáns lakkot keres megfizethető kategóriában (600 Ft körül), az Essiet pedig annak, aki szereti a különleges különcséget és a luxust, és hajlandó megfizetni az árát.

2 megjegyzés:

  1. Nem rég én is vettem egy Essie lakkot :)
    Ha kíváncsi vagy rá itt megnézheted : http://mazsolavilag.blogspot.hu/2013/12/az-ev-utolso-tetszte-es-manikurje.html

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű mindkét lakk! Az én kivánságlistámon is fent vannak :) Mondjuk pont a napokban sikerült nekem is beszerezni egy fehér sand lakkot. Nagyon jól néznek ki egymás mellett.

    VálaszTörlés