2013. december 2., hétfő

Az első szülinapi ajándékom

Ezt muszáj megmutatnom nektek!
Schnappy születésnapi ajándékláncába neveztem már tavaly is, és idén sem hagyhattam ki. A párom, akitől én ajándékot kaptam, idén BMonica lett. Rossz napom volt, így nem bírtam kivárni a holnapot, fel kellett bontanom a csomagot, és elhihetitek, azonnal jobb kedvem lett!

Úgy képzeljétek el, hogy ha saját kezűleg választom ki, mit szeretnék, miből, hogyan, akkor sem lett volna ennyire találó és szuper az ajándék, mint amit Mónika összerakott nekem.
Először is küldött teákat (köztük a kedvencem, a mézes-narancsos) és egy kis csokit, ezek, mire a fotózásra került a sor, elfogytak:).

De a fő ajándék az a csodálatos steampunkos-viktoriánus, elegáns, és ugyanakkor vagány ékszerszett, amit most megmutatok nektek:
 Barnás-bronzos és kék színekkel, imádom! És a karkötő mérete is tökéletes!
 A kapocs csodaszép!!!
 Itt pedig lámpafénynél, a színek kicsit csalókák, mert különböző fényviszonyok mellett más és más arcát mutatja a nyaklánc és a karkötő. De a hangulata igazából mindenhogyan mesés!!!

Nem tudok mást mondani, mint hogy imádom és imádom és köszönöm!
Azt hiszem, fel kell kötnöm a gatyámat, ha majd a januári szülinaposnak én készítem az ajándékot!

Pont olyan hangulatú, amiért én most totál odáig vagyok, a színek pedig csodaszépek!

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy ennyire találó szettet kaptál! Viseld egészséggel!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ékszert kaptál! Viseld egészséggel! :)

    VálaszTörlés