2013. november 19., kedd

Repedezett manikűr

Akciósan került a birtokomba az első OPI lakk, méghozzá akkora szerencsém volt, hogy pont az az árnyalat, amelyiket már megjelenéskor szerettem volna, és elhatároztam, hogy ha nekem valaha OPI lakkom lesz, akkor csak ez lehet az. Féláron sikerült beszereznem, képzelhetitek, mennyire boldog voltam, méltó ünneplése volt egy sikeres napnak, amikor is barátnőmet előléptették, én pedig munkahelyet váltottam. Most pedig lakkstop, mert még így is négyszer annyiba került, mint amennyit normális esetben kiadok egy körömlakkért, szóval ejnye-bejnye.

A lényeg az, hogy a Such a Budapest nevű kis kékes-lilás halvány árnyalatról beszélek, ami persze nem tipikusan téli lakk, de kit érdekel, van egy OPI! lakkom, persze hogy ezt fogom felkenni, most legalább 3 hétig!!!

Mivel szerintem szinte az összes bloggerina írt erről a nem is olyan kis üvegnyi csodáról, én nem is hoztam önmagában színmintát. Személyes tapasztalatom, hogy kicsit más is, kicsit jobb is, kicsit rosszabb is, mint amire számítottam, hiszen tekintve az én hozzáállásomat a körömlakkok anyagi vonzatához, ez azért mégiscsak egy prémium kategóriás lakkocska. Tehát a saját tapasztalatom az, hogy a drogériás lakkokhoz képest sokkal selymesebb, kellemesebb a textúra, szuperül kezelhető az ecset, kényelmes, nagyon esztétikus a csomagolás és gyönyörű a szín. Ami kicsit meglepő volt, hogy túl hígnak találtam, ezért jobban oda kellett figyelnem a felvitelnél, hogy pont annyi lakkot vegyek fel az ecsettel, amennyi még nem folyik szerteszét, de nem is csíkozza, szedi fel a már felkent réteget. No, azért bele lehet jönni, de bevallom, első próbálkozásra kicsit itt-ott foltos maradt a művem. A tartóssága viszont szuper!

Hogy téliesítsem kicsit a színt, miután koppanósra száradt a két réteg (teljes fedéshez kellett volna a három, vagy legalább vastagabban kellett volna felvinnem, de mivel eszméletlenül gyorsan szárad, ez szerintem nem jelent problémát) fogtam a Lovely repedezős körömlakkját, a feketét, majd amikor az is megszáradt, jött az AVON fedőlakkja. Az eredményt láthatjátok a következő képeken:




Namármost. Összességében elégedett vagyok, nagyon tetszik a végeredmény, viszont mesélje már el nekem valaki, hogy mit csinálok rosszul, hiszen a színes réteget az összes repedezős lakkom összekapja, és ahogy főleg a középső ujjamon láthatjátok, itt-ott kivillan a meztelen igazság körömfelület.

Azt hittem, ez többnyire azért van, mert nem várok eleget a száradással, vagy mert rosszabb minőségű lakkot választottam alapnak. No de most, hogy Astor alaplakk, OPI szín van rajt koppanósra száradva, ez már nem lehet indok!
Ötlete valakinek? 



2 megjegyzés:

  1. szerintem nem jó a repedezős lakkod. :) lehet nem kompatibilis más lakkokkal.
    én nagyon ritkán használok-vagyis soha.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép árnyalata van ennek a lilának. Csak egy kicsit tér el a 2014-es év színétől. Én is arra tippelek amúgy, mint Ági, nem kompatibilis a repedezős lakk más márkákkal.

    VálaszTörlés