2013. november 18., hétfő

Nyereményjáték eredményhirdetés

Összesen 15-en szálltatok ringbe a nyereményért, és összesen 39 esélyt sikerült szereznetek.
Nem bonyolítottam túl a sorsolást, a jelentkezések sorrendjében szépen listára írtam a neveket a megszerzett esélyekkel, és a randommal kisorsoltam a szerencsés nyertest, aki nem más, mint:
Ő pedig nem más, mint:
RONE2122
Ilyenkor mindig rajtam a para, hogy valamit elszámoltam, kétszer is megnéztem mindent, elvileg jól számoltam, és a megosztásnál sem voltam szőrösszívű, merthogy egy másik blogon történő játék képe került az én linkemhez, ez azért határeset. Azért ti is nézzétek át nyugodtan, és ha valami van, nyugodtan jelezzétek!

Gratulálok a nyertesnek, akinek 3 nap áll rendelkezésére, hogy a mivanlina@gmail.com e-mail címre megküldje a címét, hogy postázni tudjam a csomagot.Amennyiben ez nem történik meg, újrasorsolok. 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök! Küldtem is az e-mailt. :)

    VálaszTörlés
  2. Már tegnap elött írtam e-mailt, de nem kaptam rá semmi választ. :(

    VálaszTörlés