2013. november 17., vasárnap

Néhány manikűr

Gyors szolgálati közlemény: NE FELEDJÉTEK? HOGY MÉG A MAI NAP FOLYAMÁN? EGÉSZEN ÉJFÉLIG TUDTOK JÁTSZANI A KÖRÖMNYOMDÁÉRT ÉS  MEGLEPI AJÁNDÉKÉRT ITT!!!

Most pedig jöjjön egy egyszerű kis bejegyzés, néhány hétköznapi manival:




 A téli kedvenc árnyalatom, az AVON Decadence, már évek óta megvan, és talán ez az egyetlen olyan körömlakkárnyalat, amit újrarendeltem. A legélethűbb színre a legelső képen, és csak azért nem fénylik, mert bár gyorsan szárad, én okos 10 perccel a felkenés után mentem aludni. Persze, hogy még ha csak kicsit is, de párnanyomatos lett. Igazi ciklámen szín, inkább lilás beütéssel. Itt csak magában (alap és fedőlakk nélkül) látható.


 Sosem gondoltam volna, hogy a rózsaszínek közül (amiket köztudottan nem szeretek) pont egy ilyen nagymama árnyalat fog megfogni. Akciósan vásároltam, volt kemény 275 Ft. Apró mikrocsillámok teszik izgalmassá. A gyűrűsujjamon az Essence pelyheskéje van. Éljen a tél, éljenek a csillámok, topperek, fedőlakkok:)!


Ez a skittlette a maga kis egyszerűségében nagyszerű, imádtam viselni. A virágok körömmatrica, a szürke az Adena lakkja, míg a sötétlila a Rimmeltől való.

Hogy tetszenek? Nektek megvan valamelyik lakk?

2 megjegyzés:

  1. Én nem tudnék választani. :D A lilának tetszik az árnyalata, a bogyószínnek úgyszintén, tetszik az is, hogy mikrocsillámos, a pelyheske pedig abszolút találó választás volt rá. AZ utolsó mani meg egy tünemény! Nekem nagyon tetszik az is! :)

    VálaszTörlés