2013. november 4., hétfő

Nálunk is volt Halloween, avagy Halloween after

Nem fogok fogadkozni, kezdem megszokni, hogy a blogolás (sajnos) jelenlegi életemben háttérbe szorul, és a nagyra törő terveimből végül összefoglaló posztok születnek, amik néha aktualitásukat vesztettnek tűnhetnek. Node lesz Halloween jövőre is, szóval most képekben hozok nektek ötleteket, amiket 2014 októberének utolsó, dércsípte napjaiban felidézhettek. Mondjuk mondhatnám azt is, hogy ez  egyfajta Halloween after buli itt a blogon, hiszen beidőzítve egy héten keresztül minden nap jön egy ilyen tematikájú, rövid bejegyzés. Remélem, nem bánjátok! 

Először is az ételek kerülnek terítékre:

 Csokis és banános muffint készítettem édesnek, a banánosak szellem alakúak. Sósnak egyszerű, kukac alakú extrudált kukoricapelyhet, ropit, illetve pók alakú sajtos miniszendvicseket (két sajtostallért megkentünk vajkrémmel, majd félbe tört ropikat tettünk a pók lábainak, és úgy ragasztottuk össze őket) és virslis múmiákat (egyszerű kelt tésztát megkentem mustárral, abba bugyoláltam a virsliket) készítettem.
A tököt párom faragta.






Ezek amúgy csak a nasik voltak, én szeretem igazi vacsival várni a vendégeket, a fogás sült nyúl volt vadas mártással és spagettivel, de erről sajnos nem készült fotó.  


1 megjegyzés:

  1. Igazán kitettetek magatokért! A töklámpás nagyon jól sikerült, a kaják meg nagyon guszták. épp elég éhes vagyok, úgyhogy a múmiákat jelenleg nagyon elfogadnám. :D

    VálaszTörlés