2013. november 6., szerda

Jelmezek, sminkek

Úgy alakult, hogy én készítettem a saját és a barátnőm sminkjét is. Nem vagyok egy nagy sminkguru, nagyon ritkán festem ki magam, gondolhatjátok, mekkora kihívást jelentett számomra a megálmodott boszi és a cigánylány sminkje. Hozzá a jelmezt nem is volt nehéz összeállítani.

 Barátosném boszorkányosan. A bal szemére stílszerűen pókháló került, a másik szeménél pedig ilyen repedezett, öregesebb jégbőr hatást szerettem volna elérni, ezért a kék és fehér csillogó szemhéjpúder a mozgószemhéjon és a vonalak mentén, ami egyébként a pókháló vonalainak kiemelésére is került, csak kisebb mennyiségben. Először nem is akartam feltenni a blogra a sminket, ezért nem készült róla jobb fotó. 

Az én jelmezem, és a smink kicsit közelebbről.Egyszerű, de nagyszerű, szerintem. Sötét színű alapozó, és itt-ott zöld és barna szemhéjfesték az arcon, hogy koszos hatást keltsek, erre jött a sötét "lilásbordósbarnás" Alverde ethno rúzs, a szememen csak tus van és szempillaspirál, és az arcomra két helyre ment tussal egy-egy szépségpötty. 

2 megjegyzés:

  1. De jó jelmezed volt! Tetszik!
    Judit

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon jó lett mindkét smink. A jelmezed is tetszett. Idén nálunk is én készítettem a barátnőm sminkjét. Az is hasonló pókhálós volt az egyik szeménél és pókos a másikon. :D

    VálaszTörlés