2013. november 5., kedd

Halloweeni ünnepelt

A bulira hivatalos volt az egyik barátnőm is, neki pedig október 22-én volt a szülinapja. Mindenképpen szerettem volna tortával meglepni, és a buli jó időpontnak ígérkezett ahhoz, hogy még véletlenül se sejtsen meg semmit. Szerencsére van humorérzéke a csajnak, mert nagyon tetszett neki a design.




Nem tudom, mennyire vehető ki a képekből, de ez bizony egy sírhalom csokifejfával a tetején. Egyébként a recept nagyon egyszerű, a vakondtúrás torta kicsit halloweenesítve.
Kikevertem a vizes piskótatésztát 5 tojásból, majd 3 részre osztottam, ételfestékkel szürkére és zöldre, illetve kakaóval barnára színeztem, majd a sütőpapírral kibélelt jénaiba öntöttem őket egymásra, és megsütöttem (azért ebben, mert ez volt a jó méret). Mikor kivettem, rácsra tettem és még melegen egy villa segítségével a tészta felső részét (kis peremet hagyva) kikapartam, a kaparékot egy tálban félretettem. Ezt követően főztem egy csokipudingot, de csak 3 dl. tejjel és 3 kanál cukorral - édesebb szájúaknak bőven elbírja a négy vagy öt kanállal is -, majd folyamatosan kevergette párom hűlésig. Ez azért fontos, hogy ne varasodjon a teteje és így könnyen el lehessen keverni a tejszínhabbal. Ugyanis miközben a puding hűlt és nem dermedt, én felvertem 2 dl tejszínhabot kb. 1 teáskanál zselatinnal. Vettem pár banánt, amit hosszában félbe vágva a sütilapra fektettem, erre halmoztam rá az idő közben a tejszínből és pudingból összekevert krémet. A végén a félretett kaparékot a krém tetejére halmoztam és már kész is volt a dombocskám.
A fejfa persze nem akart úgy sikerülni, ahogy én azt kitaláltam, hogy majd a csokiból kivágom a keresztet. Háromszor álltam neki, háromszor tört ketté a csokoládé a legrosszabb helyen. Végül fogtam magam, és a "kereszt" épen maradt tetejét állítottam a halomba.

Hogy tetszik nektek?

2 megjegyzés:

  1. Hehe, ez eszméletlen ötletes! :D S nagyon guszta is! *.* Le is mentettem gyorsanjában a receptet. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és nekem abszolút kivehető volt, hogy ez egy sírhalom.

      Törlés