2013. november 1., péntek

Elcsábultam

Szóval az úgy volt, hogy már lassan egy hónapja szemezgetek ezzel a  csodaszép Astor lakkal, ami az akciós kosárkában csücsült egymaga, nem olyan drágán, de valahogy a mostani 350 Ft-os limitet kicsit átlépve. Annyira szomorú látvány az ilyen, nem igaz? Szóval aztán úgy történt, hogy egy nagyon szuper napot akartam megkoronázni, és pont még be kellett ugranom a Rossmannba, és még mindig ott volt egyedül, és úúúgy sugárzott róla, hogy "vigyél haza"! Végül beadtam a derekam, és a kosaramban landolt. Határozottan állíthatom, hogy nem bántam meg.
Két rétegben tökéletesen fed, az ecsete jól használható (bár nem az a tipikus kedvenc duciság, sőt), a tartóssága számomra átlagon felüli, és a színe is mesés. A 880-as számra, a Forest Green névre hallgat, 599 Ft-ért lett az enyém, mennyiségre rengeteg, szóval csak jót tudok róla mondani.
Két napig viseltem magában, majd felturbóztam egy kicsit az Essence arany pelyhes fedőlakkjával, amihez 350 Ft-ért jutottam pusztán azért, mert kicsit le volt kopva a felirat a papírján, és nem tehették ki teljes áron. Megtaláltam a régi Essence Twin kollekció zöldes csillámosát, azt is felkentem. Így képen kicsit talán soknak tűnik, de olyan jól esett a lelkemnek ez a kis glamour! A lakk állapotát nézzétek el, 4 intenzív nap után néz ki így, de mindenképpen meg akartam mutatni ezt az Astort, mert teljesen elvarázsolt! Mit szóltok, jól jártam?



3 megjegyzés:

  1. olyan karácsonyi hatása lett. *-*
    jól jártál az arany pelyhes fedőlakkal. :)

    VálaszTörlés
  2. Szép az alapszín, a zöld topper is nagyon tetszik, viszont a mostani HATALMAS álmom az Essence arany pelyheskéje. Sajnos a közelemben sehol sem kapható. :(
    A három lakk együtt valóban jól néz ki, s ahogy Manna is mondta, nagyon jól jártál a pelyheskével. :)

    VálaszTörlés