2013. október 26., szombat

Moyra sand effect - fekete?

 Szóval az úgy volt, hogy csak nem tudtam megállni, és miután a rózsaszín Moyra sandot elajándékoztam a huginak, csak nem hagyott nyugodni a gondolat, és megvettem a 856-os fekete árnyalatot, és de milyen jól tettem!

Egyrészt nem teljesen fekete lakkról van szó, egy rétegben ilyen lilás beütése van, de két rétegben már hozza azt a telt, kellemes, meleg fekete árnyalatot, amit én nagyra becsülök, másrészt a textúra, a minőség, a tartósság mind kiváló!
Nagyon érdekes és izgalmas lakk, ami jól harmonizál pl. a Lovely citromsárga Baltic Sand-jával. Készítettem is egy klasz kis manit, de persze pont nem tudtam lefotózni, így sajnos majd csak mikor újra elkészítem (mert biztosan el fogom), akkor tudom megmutatni. Viszont hogy ne maradjatok kép nélkül, hugi modellt állt a lakkhoz, és bár az ő ízlésének kicsit sötét lett az összhatás, nekem nagy kedvencemmé vált a következő manikűr, főleg azért, mert a Flormar holojával vittünk egy kis csavart az amúgy önmagában is gyönyörű felületre.
Nézzétek meg különböző fényviszonyok között! Hogy tetszik?










3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Ha talalkozom ezen fajta Moyra lakkokkal, lecsapok rájuk, az fix! :)

    VálaszTörlés
  2. Micsoda csillogás! Nagyon jók így együtt is, meg külön-külön is csak jót olvastam ezekről a lakkokról.

    VálaszTörlés