2013. október 18., péntek

Életjel és nyereményjáték

Nem mintha nem lenne ezer meg egy ötletem arra, hogy miről szeretnék nektek írni a blogon, de valahogy mégsem sikerül publikálnom. Ennek nagyon egyszerű és örömteli oka van: találtam munkát. Oké, oké, nem egy álommunka, hiszen direkt értékesítésről beszélünk, de legalább van egy 4 órás bejelentett állásom. Igaz, hogy általában nem négy, hanem napi minimum 8, de inkább 10 órát dolgozom, hulla fáradt vagyok, és sajnos nem jut időm még élni sem, nemhogy a blogra, de azért szeretnék szólni, hogy élek, itt vagyok, és ha kicsit türelmesek vagytok, hozom a bejegyzéseket is szépen, lassan.

Már egy ideje ígérgetem, hogy hozok nektek egy nyereményjátékot, ennek most jött el az ideje. Történt ugyanis, hogy megrendeltem E-bayről azt a nagyon híres fekete, fehér és rózsaszín párnás körömnyomda szettet, ami nem érkezett meg időben. Az eladó nagyon rendes volt,  visszatérítette a vételárat, amiből újrarendeltem. Aztán rá másfél hónapra mégis megérkezett a kicsike, így nekem most két szettem is van. Közeledik a Halloween, amit én nagyon szeretek, és úgy gondoltam, miért ne sorsolhatnám ki közöttetek -  akik még ilyen ritka frissítések ellenére is szívesen olvassátok a blogot - az egyik szettet, megspékelve egy meglepi ajándékkal?

Hogy a kalapba kerüljetek, nem kell mást tennetek, mint:
  • Hagyni egy megjegyzést, amiben kicsit több van, mint az, hogy jelentkezem a játékra, ez és ez vagyok ezt és ezt a feltételt teljesítettem. Jöhet vélemény, kérdés, blogos dolog, halloweeni ötlet, amit gondoltok!
  • Írjátok meg a kommentbe azt is, melyik a kedvenc színetek így ősszel!
  • + 1 esély szerezhető, ha hirdetitek a játékot akárhol, de akkor erről linket kérek!!!
  • + 1 esély szerezhető, ha követitek a blogot (vagy bloglovinon, vagy a szokásos módon, mindegy is, csak írjátok meg, milyen néven!)
Ennyi lenne, remélem, sokatok kedvet kap a játékhoz, a határidő november 17, utána pár nappal pedig jövök a nyertes nevével!

Sok szerencsét!!!

26 megjegyzés:

  1. Szia!

    Jujj de szuper játék, régóta tervezem hogy veszek egy nyomdázót. :)
    A kedvencem eddig a Moyra sand lakkos bejegyzés volt, már többször is elolvastam. Nagyon szeretem a blogod, érdekes dolgokról írsz. :)

    Ősszel a kedvenc színem a bordó, de szeretem még ilyenkor a természetes szineket.

    Kitettem a blogom oldalsávjába a játék képét: http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/ (+1)

    Itt réka kerekes, Bloglovinon pedig Kerekes Réka néven követlek! (+1)

    Köszi a lehetőséget, kedves Tőled! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett a lakkos bejegyzés!

      Törlés
  2. Sziaa!

    Szeretem a blogodat, igaz nem rég találtam rá, de annyira jó ötleteket tudsz adni lakásdíszítéshez és a körömlakkos bejegyzéseidet is szeretem, mondjuk ezen körömlakkmániás létemre nem lehet meglepődni. :)

    A kedvenc őszi színem a barna és a nude árnyalatok. :)
    Itt és bloglovinon is Manna (mannakörmök) néven követlek
    Kitettem a blogom oldalsávjába a képet:
    http://mannakormok.blogspot.hu/

    Köszi a lehetőséget! (K) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel a barna és nude árnyalatokkal úgy érzem, sejtesz valamit a meglepi ajándékkal kapcsolatban;) Sok sikert a játékhoz:)!

      Törlés
  3. szia Lina!
    én szeretem a blogod minden ami fontos tudsz jó tanácsokat adni!
    Kedvenc szín: szürke és barna.
    Köszönöm a lehetőséget!
    Követlek itt is és bloglovinon is Judit Törtei néven.
    a blogom oldalsávban megosztottam:http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így érzel, sok szerencsét a játékhoz:)!

      Törlés
  4. Szia!
    Nagyon tetszenek a DIY bejegyzéseid, főleg az ékszertartó a fülbevalóknak, én is megcsináltam. :)
    A kedvenc színem ősszel a piros.
    Itt és bloglovinon is Fanni Kereki néven követlek.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megcsináltad? Képet/linket kérek szépen róla:D!!!
      Sok szerencsét a játékhoz:)!

      Törlés
  5. szia !
    szeretnék jelentkezni.
    itt cs.szandraa bloglovinon is ezen a néven vagy csszandraa néven követlek.(+1)
    kedven színem ősszel a bordó és árnyalatai :)
    szívesen látnék őszi dekorációs tippeket :)

    köszi a lehetőséget :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszi dekoros tippeken gondolkodom, lesz majd egy halloweeni bejegyzés mindenképpen:)
      Sok sikert a játékhoz!

      Törlés
  6. Szia

    Mia Angel néven követlek.
    Kiraktam a játékot a blogom oldalsávjába: http://tundercica.blogspot.hu/
    Kedvenc színem az arany.

    A receptes posztok tetszenek. Lehetne még sminkes poszt is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hááát, nem vagyok egy nagy sminkes guru, úgyhogy egyelőre nem szeretnélek riogatni benneteket a sminkemmel! Sok szerencsét a játékhoz!

      Törlés
  7. Szia ! A legjobban a karneváli körmös posztod és a mexikói csirkés recept tetszett, de a legjobb az , hogy érdekesek a bejegyzések. Dora Somogyi Néven követlek , kedvenc színem ősszel a barna, fehér, kék rózsaszín igazából mindenevő vagyok ilyen téren.:) Kirakom a blogom oldalsávjába : http://dollysnailshungary.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a visszajelzést, örülök, hogy érdekesnek találod a bejegyzéseket! Sok sikert a játékhoz!

      Törlés
  8. Szia! Nagyon tetszenek a DIY-bejegyzéseid, a lakkokon kívül az is nagyon érdekel.
    Kati néven követlek.
    Kitettem a blogom oldalsávjába: http://lassandebiztosan.blogspot.hu/
    Most a szürke a kedvenc színem. Meg persze a zöld, de az évszaktól függetlenül, mindig. :)
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor több lakkos és több DIY, vettem:). Sok sikert a játékhoz!

      Törlés
  9. Szia!


    Kíváncsi lennék Halloween ,,alkalmából" te mit hozól majd ki! :))
    Kedvenc színem ősszel leginkább a lila. :)
    Megosztottam a Facebook-omon a játékot: https://www.facebook.com/nikoletta.csipai/posts/750737334952687
    Követlek GFC-n Niki Strawberrykiss névvel és Bloglovin-on Csipai Nikoletta néven.

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem egy jó kis dekorációval előrukkolni:). Sok szerencsét!

      Törlés
  10. Szia.
    Még csak nemrég találtam rá a blogodra, de konkrétan annyira tetszik, hogy két nap alatt végig is olvastam az összes bejegyzésed :) Nagyon tetszenek a körmös posztjaid, valamint az írásstílusod valami szuper :)
    Bloglovinon követlek, GhostGirl néven.
    Kedvenc szín ősszel? Mondanám, hogy lila, de az nem csak ebben az egy évszakban. :D Viszont ilyenkor mostanában szívesen nyúlok a barna felé, illetve a sötét, mohazöld színt is kezdem megkedvelni.
    Köszi a lehetőséget, és csak így tovább :)
    Niki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, köszönöm ezt a sok dicséretet, a továbbiakban is igyekszem érdekességeket hozni!
      Sok szerencsét a játékban!

      Törlés
  11. Szia.

    Nagyon szeretem DIY és a körmös bejegyzéseket ill. a recepteket.
    Ősszel a kedvenc színem a barna és a sárga keveréke.
    +1: Tarjáni Fanni néven követlek a blogon, bloglovinon Tarjani Fanni néven.
    Köszi!:)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra!
    Nagyon szimpatikus a blogod. Tetszik, hogy a lakás dekorációtól a főzésig a DIY ötletektől a körömlakkokig mindenről írsz!
    A kedvenc színem ősszel a barna és a lila!
    Facebook-on megosztottam a játékot Schmidt Renáta néven:https://www.facebook.com/schmidt.renata.7/posts/226506374185253
    rone2122 néven követlek itt.
    Bloglovin-on Schmidt Renáta néven.
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  13. Szia!

    Most fedeztem fel a blogod, de nagyon tetszik. Szeretem a körmös bejegyzéseket, továbbá a hajápolásról szólókat. Lakásdíszítésről is szívesen olvasok.
    A kedvenc őszi színem a sárga és a lila.
    A játékot megosztottam Facebookon: https://www.facebook.com/regina.nagy.77/posts/493568020741764
    Regina néven követlek a blogon s bloglovinon is.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    Üdv: Regina

    VálaszTörlés
  14. Szia.
    Szeretnék jelentkezni.
    Dream követlek.
    Kedvenc színem a világosbarna és a nude színek.
    Szívesen látnok olyat hogy körömlakkok lépésről lépésre.

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  15. Helló!
    Én nagyon szeretem a blogod, mert nagyon kreatív ember vagy, jöhetnének DIY hajpakolások, arcpakolások kézkrémek,
    - Violetta Kovács néven követem a blogod
    -bloglovinon Violetta09 néven
    -blogom oldalsávjában kint van a nyereményjáték: http://beautyfromviola.blogspot.hu/

    VálaszTörlés