2013. szeptember 2., hétfő

Karneváli körmök

Én is jelentkeztem Bogi (Lovely nail art) körömfestő versenyére. Már láthattátok a blogon ebben a témában két manit, azok is a versenyre készültek, csak azokkal kivitelezés tekintetében nem voltam elégedett. Rengeteget agyaltam, hogy mit és hogyan lehetne, inspirációs képeket nézegettem, és ez nagyon megmaradt:
 A következő képen már a kész alkotás, és bevallom, roppant elégedett vagyok magammal, mert ez az egyik legjobban sikerült manikűröm. És persze ont ezért egy kicsit csalódott is, mert nem nyertem. De azért hozzáteszem, hogy a nyertesek is szuper manikat készítettek, nézzétek meg mindenképpen! Az én képzeletbeli első helyemet pedig a pereces mani kapta volna. Nektek hogy tetszik az alkotásom?
 
 Ezeket az eszközöket használtam, elég nagy kupi volt az asztalon:):

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Mondjuk, számomra túl sok rajta a strassz, de végül is a karneválnak pont ez a lényege. :D

    VálaszTörlés