2013. szeptember 28., szombat

E-bayről érkezett

Rengeteg blogon olvastam erről a kis fekete körömnyomdás kütyüről, és elhatároztam, hogy nekem is kell egy. Megrendeltem. Volt egy kis kalamajka, az első rendelésem nem ért ide, de az eladó rendes volt, visszautalta a vételárat. Második próbálkozásra, és így összességében három héttel később megérkezett a csomagocska, és én nagyon meglepődtem. Ez a kis kütyü nem is kicsi, hanem a rózsaszín hagyományos Essence típusú körömnyomdázónál sokkal de sokkal hatalmasabb, sokkal kényelmesebb és ügyesebb is. A fehér fele nagyon ruganyos, a rózsaszín a megszokott, de kis minták elhelyezéséhez tökéletes:). 
Hamarosan jön is róla egy teszt.

A másik boríték, ami szintén azon a héten érkezett, még fantasztikusabb itemet rejtett. Nem egy nagy dolog, de számomra mégis örömteli, hogy így nyár végére nekem is lett szilikonos órám.
Kicsit féltem, hogy 1.99 $-ért gagyi hatású lesz, de nem rosszabb a húgom 2000 Ft-ért vásárolt C&A-s szépségénél, szóval igazán jó vásárt csináltam. Tudom, hogy ez inkább egy nyári kiegészítő a divat szerint, de számomra egy üzletiesebb outfithez tökéletes.
Nektek van szilikonos órátok?

3 megjegyzés:

  1. a körömnyomdás kütyüről kérhetek linket, hogy honnan rendelted? :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze:). Innen:
      http://www.ebay.com/itm/281037381444?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

      Törlés
  2. Juj, egy olyan nyomdázó szettet nekem is jó lenne beszereznem. :D Az óra meg nagyon szép, dea fehér nem piszkolódik nagyon?

    VálaszTörlés