2013. szeptember 7., szombat

Blogsale újratöltve: lakk, smink, ékszerek

A költözés miatt összegyűlt pár holmi, ami számomra felesleges, de nektek még jól jöhet:)
A blogsale szabályokért katt IDE, aztán pedig szabad a vásár!

Íme a választék:):
 Essence Nail colour3: Walk in the park (swatch a lakkomlakkom blogról) 300 Ft
Ticket ti the show (swatch a Smink és a többi blogról) 300 Ft   Elkelt

Mindkettő egyszer használt, nekem a legnagyobb bajom az volt, hogy ezt a kiszerelést egyáltalán nem tudtam kezelni, nem volt kényelmes.
 Essence régi colour & go lakkok:
Where is the party (swatch Ani blogjáról)  - amint látható, ezt kicsit többször használtam, ezért 100 Ft
Shiny godness (swatch a Me, Myselfe & Eye blogról) - nem használt, 150 Ft
High spirit (swatch Thimmyke blogjáról) - nem használt, 150 Ft
It's khaki time (swatch az Allways be beauty blogról) - 1* használt, 150 Ft   Elkelt
Blue addicted (swatch a To be glamorous blogról) - 2* használt, 125 Ft      Elkelt

 Miss sporty nail expert for damaged nails - használtam párszor, alaplakknak szuper, de közben kaptam egy Astort, így inkább azt használom. 250 Ft
CR narancs színű lakk - van másik, hasonló árnyalatom, amit jobban szeretek, ezt csak kipróbáltam. 150 Ft
Rose nails lila csillámos lakk - használtam párszor, szerettem is, de őszintén szólva annyi csillámos lakkom van, hogy egyszerűen nem használom, remélem, nálam jobb gazdát lel. 250 Ft
Coral csillámos lakk, csak kipróbált. - nekem túl visszafogott, hiába üvegben tejfelszerű színe van, teljesen átlátszó, nagyon pici csillámokkal. Elegáns és tartós egyébként. 200 Ft
 Miss sporty nail expert for brittle nails - ajándékba kaptam, szóval új. 350 Ft
Essence colour & go I'm bluetiful - egyszer használt, nekem nem jött be az új formula, elég szörnyűek a körmeim, a tartós lakkok is csak 2-3 napig bírják, szóval ez a lakkocska hiába szép, nem az igazi. 300 Ft Foglalva
 Avon sea breez lakk, már csak a menta színű van meg. Egyszer használt, de rájöttem, hogy van egy Catrice szinte ugyanilyen árnyalatban, és azt már megszoktam, jobb az ecsete. (swatch a Beautyjunkie blogról) 500 Ft    Elkelt

 Cosmopolitan újsághoz adták, 18 színű paletta. Néhány színt próbáltam, egy vagy két színt többször, de ez azt jelenti, hogy kb 3szor. Közepesen pigmentált, visszafogott, hétköznapi sminkhez szerintem rendben van. A palettának van még egy szépséghibája, a műanyag tartó el volt törve, én ragasztottam meg. Ez a használhatóságot nem befolyásolja, csak esztétikai probléma. Kihasználatlanság miatt eladó. 350 Ft

 Catrice Absolute Eye Colour 4-es szemhéjúder paletta Twinkle In The Eye színben, a képen látható állapotban, néhányszor használt, főleg a felső rózsaszínes árnyalat. Nekem a Catrice paletták nem jöttek be, valamiért nem szeretek velük dolgozni, pedig imádom, hogy elegáns, letisztult és jó minőségű, jól záródó csomagolásban vannak. 650 Ft.(Swatch a The makeup diary blogról)

 Essence quatro szemhélypúder paletta oh so cute árnyalatban. Néhányszor használt, a képen látható állapotban. ( swatch a Lányossarok blogról). Kihasználatlanság miatt eladó. 450 Ft


 Rose cosmetic pirosító. Bevallom töredelmesen, ettől a terméktől azért szeretnék megválni, mert nem tudom használni, annyira pigmentált. Nem vagyok túl jártas a sminkek készítésében, elbohóckodom, de pirosítót 25 éves létemre ezen a nyáron használtam először. A barack színűvel amúgy egész jól boldogulok, de ezt egyszer próbáltam, és nem igazán vezetett eredményre. Pedig nagyon klasz, masszív és szép a doboza, van benne tükör és egy ecset is. 300 Ft 
 Avon szájfény, egyszer kipróbált, nem az én színem. 500 ft
 Kihasználatlanság miatt eladó Rixart üvegékszerek:
Fülbevaló: 800 Ft
Nyaklánc: 800 Ft
 Kagylós lánc, nem tudom, szeritem pasis, de párom nem kérte. 500 Ft
 Gyűrűk balról jobbra:
2 fekete gyűrű: 100 Ft
Fekete és lila gyöngyből fűzött, középen kristály gyűrűk: 500 Ft/db
Ezüst színű nonfiguratív gyűrű: 300 Ft
Lovas mintás gyűrű, elvileg állítható: 300 Ft
Fém-fekete gyűrű: 350 Ft
Nincs hibájuk, egyszerűen csak nagyon kis méretek és én "kihíztam" őket.
 Alkalmi arany színű fülbevaló, pezsgőbarack színű kristályokkal. Egyszerűen nem az én színem. 500 Ft
 Alkalmi fülbevaló barnás kristályokkal. Kicsit viseltes, de egy tisztítás után nagyon elegáns viselet lesz. Kihasználatlanul áll. 500 Ft
 Kézműves gyurma bedugós fülik szilikon rögzítővel. 300 Ft/pár. Hogy miért kell menniük? Nem szeretem a bedugós füliket.
 Sokat vacilláltam, hogy ez a pár füli felkerüljön-e, mert egy játékon nyertem IsaBellától. Sajnos a színei nem passzolnak hozzám (piros-rózsaszín-fehér), és ezért gondoltam, talán másnak örömet okozna. Így neki természetesen nincs is ára, ha választasz valamit a blogsaleről akár innen, akár egy másik bejegyzésből, jelezd, hogy igényt tartanál rá, és én beleteszem a csomagba. 
Üveggyöngy fülbevaló, egyszerűen nagyszerű, 250 Ft.
Gyurma kézműves füli, nekem van másik hasonló, így eladásra kerül, 500 Ft.
Eiffel füli, 400 FT

Nézzétek meg a többi blogsale bejegyzést is, hátha találtok érdekeset.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon szeretném az Essence Blue Addicted lakkját megvásárolni!!! :)
    Dobom majd a mailt is! Köszönöm előre is! :)

    VálaszTörlés
  2. szia,
    én az essence it's khaki time-ot és a ticket to the showt szeretném, illetve az avon sea breeze-t. köszi (:

    VálaszTörlés