2013. szeptember 7., szombat

Blogsale 3. bejegyzés: kiegészítők

A kiegészítők a képen látható állapotban, többségében használtak. Néhány infót azért mellékelek, és természetesen szívesen válaszolok a kérdéseitekre is.
A vásárláshoz olvassátok el a blogsale szabályokat ITT!

Bratz rocker csajos piros-fekete táska, nagyon sokat használtam, ennek ellenére jó állapotban van, azt leszámítva, hogy a hátsó részén van egy zipzáras háló, és annak a zipzárja nem jó. Kérésre küldök képet róla. 500 Ft.
Atmosphere boríték táska, nagyon vagány, ajándék volt, soha nem használtam, nem szeretem a borítéktáskákat. 750 Ft
 Vastag öv. 350 Ft
Zöld bársony kis retikül barna bőr berakással az oldalán. Igazi őszies darab, alig használt. 400 Ft
 Szintén Atmosphere kis méretű türkiz színű táska, alig használt, bársony anyagból. 700 Ft.
United Colors of Benetton táska, kicsi, és olyan, mintha karra rögzíthető lenne. Barna színű, soha nem használt. 1500 Ft 
 Bézs színű vastag öv, megvettem, mert menőnek találtam, aztán persze soha nem volt rajtam. 1000 Ft.
 Fekete (műanyag?) öv, újsághoz adták. Nagy méret. 250 Ft
 Lila sál, a címkét kivágtam belőle, ezt leszámítva hordott, de jó állapotú. 450 Ft
 Vékony dekorsál, alig hordott, kék és barack színű. 350 Ft
 Zöld-fehér, négyzet alakú kendő ezüst szálakkal, kicsit viseltes, de hordható. 350 Ft
Türkiz sál, lepkét mintázó strasszokkal. Egy-egy strassz hiányzik róla, hordott, de jó állapotú. 350 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése