2013. szeptember 3., kedd

Avon rúzsok tesztelésen

Sajnos kifutó termék lett a Catrice corallicious pink-je, amit nagyon szerettem volna megkaparintani, de nem sikerült, így kénytelen vagyok keresgélni tovább mind árnyalatban, mind tartósságban.
Avon tanácsadónak lenni (amellett, hogy nem igazán kifizetődő, mert sajnos nincs vevőköröm, és inkább csak magamnak rendelgetek) azért is jó, mert lehet rendelni mintákat viszonylag olcsón, és így kipróbálhatom, melyik is a nekem való árnyalat.
Első körben 5 rúzsmintát rendeltem név és katalógusbeli kép alapján, a rózsaszínes-korallos-narancsos vonalon mozogva, hogy kipróbáljam, melyik is állna jól nekem.

 Így érkeztek, ha van saját AVON tanácsadónőtök, aki ráadásul jó fej, akkor bizonyára kaptatok már hasonlót egy-egy nagyobb rendelés alkalmával. 
 Íme kibontva a kicsikék, random sorrendbe állítva.
 Az első a Színmegújító ajakrúzs a teltebb ajkakért régebbi szériás Shimmer peach névre hallgat, a többin jól olvasható az árnyalat, a Peach peck a Perfect Kiss ajakrúzsok közé, míg a többi a már új formulás színmegújító ajakrúzsok közé tartozik.  (A linkeken találhatjátok a többi árnyalatot és hogy hogy néz ki a katalógusban, az új formulás rúzsokról ha lesz infó, azt is linkelem később)
Fentről lefelé: 1. Shimmer Peach, 2. Ripe Papaya, 3. Peach Peck, 4. Sun Coral, 5. Sheer Nectar
 Itt láthatjátok milyen, ha ráesik a fény. Minden rúzst kétszer húztam át, alapvetően kevésbé erőteljesek, kivéve talán a 4. versenyzőt.
 Swatch alapján rögtönzött általános véleményem, hogy azért a Catrice termékek tartósabbak, és hogy az AVON rúzsok, még ha ugyanazon termékek színváltozatai, minőségben, finishben, fedésben, állagban és tartósságban kicsit eltérnek egymástól, ezért ha szeretnétek rendelni, javaslom, befektetés előtt kérdezzétek meg a tanácsadónőtöket, hogy elérhető-e az adott árnyalatból minta és próbáljátok ki azt.
Az itt látottak közül színre nekem legjobban a második, a Ripe Papaya jön be, mattos, és nem túl natúr, de az első, a Shimmer Peach hasonlít talán legjobban a Catrice vágyottjára:). A kipróbált rózsok közül ez a leglágyabb állagú, ezt szívesen megvenném, ez áll a legjobban nekem. Minőségre és tartósságra, sőt fedésre a 4., a Sun Coral vált be leginkább, állagra szárazabbnak tűnik, mint a többi, olyan Catrice-os, tehát ha tetszik a szín, ezt bátran merem ajánlani. Inkább olyan fáradt téglapiros színe van, szóval nem mindenkinek áll jól. A végére hagytam a 3. és 5. árnyalatot. E kettőben közös, hogy fedésre és tartósságra valahol a rúzs és szájfény között van mindkettő, olyan fátyolosak. Persze a 3. gyönyörű barackszín, szóval aki a visszafogottabb árnyalatokat kedveli, ideális lehet, szép fényt ad az ajkaknak. Az 5. lett számomra a leggyengébben muzsikáló. Egyrészt a színe sem az igazi, másrészt pedig mattos, de áttetsző.

Megpróbáltam letörölni a kezemmel a rúzsokat, ezzel mérve a tartósságot, és meg kell mondjam, az új formula tényleg tud valamit, mert az azzal rendelkező 3 szín sokkal kevésbé kenődik és maszatolódik, mint a másik kettő.    

Tetszett ez a típusú rúzsteszt? Legyen még hasonló? Milyen árnyalatokra lennétek kíváncsiak?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése