2013. szeptember 5., csütörtök

Avon MegaEffect szempillaspirál és Color Trend szemceruza teszt

Avon tanácsadóként néha szembesülök egy-egy rendelés visszamondásával, és ilyenkor elgondolkodom, hogy vállaljam a macerát és küldjem vissza a terméket vagy tartsam meg és majd csak elhasználom/elajándékozom valahogy. Most is így jártam ezzel az új szempillaspirállal, és milyen jól tettem, hogy a megtartása mellett döntöttem. Íme a rendelésem azon része, ami saját célra érkezett, és persze a blogra is felkerül.

A szempillaspirál elegáns kis papírdobozkában érkezik, mint általában a hasonló AVON termékek.
Maga a csomagolás nagyon csajos, igazi pink-fekete vagányság. Nagyon jól zár és még ha nem is tenné, a belső kialakítása is olyan biztonságos, hogy ha a kupak leesne véletlenül, akkor sem kenné össze a táskánk belsejét.
 Mikor kibontja az ember, meglepődik, mert az ecset akkora, mint egy Barbie kiegészítő. Nagyon kis vicces, de első látásra nem nagyon lehet komolyan venni. Nagyon jól beleillik a festéket tartalmazó fekete aljzatba, passzentos, kicsit talán nehézkes is kiszedni, szerintem szándékosan. Beépített a festéklehúzó, kétoldali gumis csík formájában, és ez elvileg (és nálam gyakorlatilag is) megakadályozza, hogy túl sok festéket vegyen fel az ecset.
 A 200-as szemléltetésképpen szerepel a képen, hogy be tudjátok lőni a méretet. A kefe nyele állítható, hogy kényelmes legyen minden alakú és típusú pillához, a pettyek meg csúszásgátlók.
 A kefe nagy és kicsit ijesztő, szerintem nem túl esztétikus, ellenben nagyon jól használható volt számomra. A teljes pillát befedi egy, esetleg két húzással. Nekem kényelmes volt használni, és elsőre is sikerült nem összekennem magam, a festékmennyiség is jó volt, egy mártásból két pillát teljesen kifestettem.

 Két húzás a kezemen, láthatjátok, hogy gyönyörű fekete a szín. Viszonylag tartós is felkenve, de a vizet és a könnyeket nem szereti. Jó lenne, ha készítenének belőle vízálló változatot is!Ezen kívül még egy hibája van, hogy nem göndörít. Dúsít, hosszabbít, de még hogy, ez talán a legerősebb tulajdonsága, jól fed, könnyű használni, szépen szétválasztja a pillákat. Ez a fránya göndörítő tulajdonsága hagy némi kivetnivalót maga után. Összességében véve ajánlom.



Felkenve, csak hogy meg tudjam mutatni, nem mertem vastagabban kísérletezni, mert be volt gyulladva a szemem, szóval gyorsan le is mostam, nehogy baj legyen.

A bejegyzés végén megmutatom a két szemceruza színét, mert szuperek! Az egyik sötétbarna, a másik pedig sötét farmerkék. (Minőségre semmi extra, hagyományos, faragható, a megszokott Color Trend minőség, azaz nem túl tartós, de nem is könnyen kopós, jó puha, könnyű felvinni és jól lehet vele pontos vonalat húzni.) 


Hogy tetszik? Ti megrendeltétek valamelyiket?  Mi a véleményetek a szempillaspirálról?


4 megjegyzés:

  1. Mega Effects szempillaspirál jó lehet!! :) tetszik!!
    Color Trend szemceruzák is szépek, de ilyen termék családot félve használok, mert a szempillaspiráljától kiütések és piros foltok jelentek meg a szememnél. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, akkor tényleg csak óvatosan:)!

      Törlés
  2. Már évek óta nem jó a szempillaspirálom, de mivel szinte sosem használtam, egészen eddig tökéletesen megvoltam nélküle is. Ám épp a napokban kezdtem gondolkodni, hogy újra be kéne szerezni egyet. Ez az AVONos egész jó megoldásnak tűnik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Épp most néztem utána, nálunk, Romániában csak most, a februári számban fog debütálni ez a szempillaspirál és még brutális áron, ami amúgy elméletileg még így is 40% árcsökkentés után ennyi, úgyhogy én még várni fogok szerintem pár hónapot-egy évet, mire megrendelem.

      Törlés