2013. szeptember 20., péntek

A legolcsóbb sand lakk - Moyra Sand Effect

Még a blog őszi-téli hátterét is a sand hatáshoz igazítottam, teljesen véletlenül, esküszöm:).
Szóval ma hoztam nektek egy kis tesztet.  A Moyra is előállt az új sand hatású lakkokkal, szinte egy időben az Essence szortimentfrissítésével, csak éppen itt nem három, hanem mindjárt hat színnel. Mivel szeretem a márkát, mert nem csak olcsó, de kiváló minőséggel is büszkélkedhet, nem volt kérdés, hogy beruházok néhány szépségre. Próbaképpen a No. 851-es és a No. 852-es árnyalat jött haza velem, azaz a rózsaszín és az arany változat. Nem is tudom, miért, most rá vagyok kattanva a világos színekre, de azért nagyon csábít a sötétebbik fekete is. Ezen kívül még egy türkizes, egy sötétkék és egy szürkésfekete árnyalat elérhető, élőben, üvegcsében csodaszépek azok is, csak hát tudjátok, nekem ez a homok dolog nem a szívem csücske, csak néhány színben tetszik, és bár imádom a kéket, ott megmaradok a krémfinishnél.
No de hogy ne csak a levegőbe beszéljek, hozom is a tesztet:


 Az üveg a megszokott, amit én speciel talán a legjobban szeretek az összes márka üvegcséi közül, látványos, tetszik a logó, a kupakon matrica jelzi a finisht, ha ránézek a dobozra felülről, tudom, milyen színt választok, egyszóval szeretem. A hátulján egyébként megtalálhatóak a szokásos infók: számkód, mennyiség (12 ml.), összetevők, forgalmazó, figyelmeztetések, tudjátok.


 Csak a fantázianév hiányzik, de mivel professzionális használatra fejlesztették, nem drogériás terméknek, ezért érthető, hogy nem vacilláltak a nevekkel. De ha már így esett, én a rózsaszínt Golden Princessnek, az aranyat Persian desertnek nevezném el, mert mindkettőnek van egy kis perzsás hangulata.




 Ezeket a képeket szándékosan árnyékban készítettem, itt jobban látszottak az aranyos csillámok az alapban, amikkel mindkét színt bolondították.A rózsaszín nem túl extra az alapszínt tekintve, egyszerű hercegnőrózsaszín mini ezüstös és arany csillámokkal. Ezzel szemben az arany, nos valami mesés. Olyan, mintha ezüst, fehérarany és arany találkozna tökéletes harmóniában egy sötétebb pezsgőszínben. Az ecset a szokásos, nem a szívem csücske, hosszú és lapos, ráadásul a lakkok felkenése alapból trükkös, szóval nem ez a legerősebb pontjuk. 



Felkenve a színek meseszépek, de kicsit trükközni kell, ugyanis a textúra kicsit híg, és így a körömágyhoz sokkal több csillám és "homok" kerül, mint a körömvégekre. Nekem a többször végighúzós technika vált be. Így már viszonylag jól tudott működni. Itt még nem takarítottam le, majd ha a száradási időről és tartósságról lesz szó, bővebben kifejtem, miért.


A fedése hagy némi kivetnivalót maga után, egy rétegben foltosan fed, két rétegben az arany már működik, de a rózsaszínnek elkel a harmadik is, ha nem akarjuk, hogy látszódjon a körömvég. Engem nem különösebben zavar a dolog, szóval én mindig két réteget használok, a képeken is így láthatjátok.


A színek felkenve meseszépek, sokkal varázslatosabbak, mint üvegben, bár azért napfényben fotózva úgy se semmik. Azt viszont megint meg kellett állapítanom, hogy a rózsaszín nem az én színem, valahogy annyira furcsa viselni. A sand hatás amúgy nagyon jól érvényesül, nem túl durva, de azért elég érdes (az én megítélésem szerint sajnos, mert én csak a csillogását szeretem, a hatást annyira nem:)).


 Először alaplakkra vittem fel, két rétegben a színeket, és bevallom, rossz döntés volt, mert valami miatt meghosszabbodott a száradási idő, de úgy rendesen, és mivel reggel sietnem kellett, ezért mindenhol belenyúltam, főleg a jobb kezemen. Így az egészet le kellett mosnom, mindkét kezemről, csak a fotózás erejéig hagytam fent, aztán rohantam is tovább. Lemosni nem egy leányálom, de azért nem is olyan rémes, mint egy durvább csillámos lakk. Amikor másodszor próbálkoztam, akkor már csak az arany színt kentem fel, két vastagabb rétegben, alaplakk nélkül, vékony réteg fedőlakkal. Így azért lényegesen gyorsabban száradt.

A tartóssága olyan felső középkategóriás. Tekintve, hogy Moyra, először többet vártam, de így átgondolva az is igaz, hogy a körmeim most nincsenek a legjobb állapotban, és hogy a textúra miatt a kopások és kisebb lepattogzások nem is látványosak, és ráadásul a képek a 3. napon készültek. Talán a hüvelykujjamon a leglátványosabb a kopás. Intenzív igénybevétel mellett ez az eredmény összességében nem is rossz, sőt egyenesen szuper teljesítmény, főleg, hogy volt itt mosogatástól kezdve tésztagyúrásig minden.

 A végére hagytam a legjobbat, ami az ára. Ha jól tudom, akkor az eredeti áras termékeket tekintve jelenleg ez a piacon legolcsóbban kapható lakk. Imádom, hogy egy fodrász és körmös kellékes felett lakom, ahol 450 Ft-ért jutottam hozzá darabjához.

Összességében véve tehát megállapítom, hogy ez egy szuper lakk, és most, hogy megírtam a bejegyzést, közben megérett az elhatározás, ha egyszer végre lesz fizetésem, akkor visszamegyek a feketéért.



  

7 megjegyzés:

  1. Hű, én is beszeretném majd szerezni őket, nagyon szeretem a Sand hatású lakkokat! :)

    VálaszTörlés
  2. Nem rossz ez arany sem... :) Csak szerintem nem állna jól. :S Én 430-ért vettem. :D Hihetetlen, hogy a webshopban drágább.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Én is meglepődtem. Az arany munkába tökéletes számomra, nem beszélve arról, hogy ha egymásra kened a rózsaszínnel, akkor valamiért ilyen piszkoslilás-aranyrózsaszín lesz a végeredmény, nagyon király:!Majd megmutatom:).

      Törlés
  3. Mindkét lakk csodaszép, de nálam most az arany sand a befutó. Kár, hogy sem a Rimmel,sem a GR nem hoott forgalomba hasonló arany sand szépséget.

    VálaszTörlés