2013. augusztus 24., szombat

Ruha - Blogsale

Hoztam az első adag eladó holmit. Sok-sok ruha, van, ami kicsit használtabb, van, ami szinte vadi új, mindent jelezni fogok a képeknél! Ha vásárolni szeretnél, ITT megtalálod a szabályokat és minden infót. Ha kérdésed lenne, tedd fel nyugodtan:)!


 Csipkés türkízkék derékmelegítő, s/m méretű, ha minden igaz. Nekem túl szűk a csípőmre. Kétszer volt rajtam, az egyik oldalán, a varrás mentén kicsit ki van bolyhosodva a csipke, de funkciója miatt felvéve nem vészes. 500 Ft.

 Bőr és szövet, hátul zipzáros szexi felső. Elöl a mellrészén szilikonszálas a tartásért, de pántnak is van benne hely. A cédula ki van vágva belőle, de ezen kívül alig hordott, tökéletes állapotú. 750 Ft.

 Az a bizonyos kötelező fekete. Szatén anyagú, a felső mérete inkább m-es, a szoknya része meg s-es, szóval ilyen alkatú lányokra való. Macbeth márkájú, skóciában készült, egy 2-es van beleírva. 2000 Ft 

 Ez egy kicsit viseltesebb darab, de annyira jó meleg! A minta fehér-rózsaszín, a méret itt is inkább s-es, szóval ő is azért kerül eladásra mert pici lett. Otthonra, koliba tökéletes. 1000 Ft
 Elegáns kötött felső, kitaláljátok, inkább nagy s-es, kis m-es méret, H&M 164-es gyerekméret. Nekem rövid az ujja, és kicsi is, és még annyi, hogy egy kicsit (nem vészesen) szúrósabb anyaga van. 500 Ft.
 Imádtam ezt a felsőt, de sajnos kihíztam. Nagyon S-es méret, gumis felsőrésszel, asszimetrikus és gyönyörű. 750 Ft.
 Almazöld, elején szép mintával. M-es méret, a cédulát ebből is kivágtam (nagyon zavart), de ezen kívül megkímélt állapotban van. 750 Ft.
 Áttetsző türkiz-zöldes csíkos selyemsál, kosztümhöz ideális. 500 Ft.
 Tally Weijl márkájú szürke csuklyás felső. 34/6-os méret, de szerintem 38-asnak is elmegy. Szuper állapotban, de nekem szintén kicsi. 850 Ft.
Lepkés, méret nélküli lábtyű. Csak próbálva volt, nem bírtam elviselni, hogy valami van a lábujjaim között. 250 Ft. 

Egyelőre ennyi lenne, ha megtetszett valami, kérdésetek vagy javaslatotok van, írjátok meg! Ne felejtsétek el elolvasni a vásárlási tájékoztatót ITT, ahol többek között a vásárlás menete, a személyes átvételi lehetőségek és kedvezményes vásárlási lehetőség is fel van tüntetve!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése