2013. augusztus 25., vasárnap

Rimmel ajándéklakkos mani

Csak egy kép készült erről a klasz kis lakkról, az is manikűrben felhasználva, pedig megér egy misét. A DM-ben volt olyan akció, hogy ha az ember lánya vett egy szempillaspirált, akkor mellé kapott ajándékba egy lasting finish lakkot. Már eléggé le volt fosztva az állvány, mikor én odaértem, már alig pár színből lehetett választani. Nem szerettem volna olyat választani, amihez hasonló árnyalattal már rendelkezem, ezért esett a választásom a 702-es marshmallow heaven fantázianévre hallgató lakkocskára. A cuki feliratos üveg és a jól használható ecset mellett sem voltam biztos benne, hogy jó döntés volt, hiszen maga a lakk elég világos és pasztelles az én ízlésemnek. Még akkor sem tudtam igazán, hogy tetszik-e, amikor a tökéletes textúrával gyönyörűen kilakkoztam a körmöm. A száradása gyors és hihetetlen fényesre szárad. De még mindig olyan halovány a színe, semmi extra. ITT láthattok róla egész jó képet. 

És akkor bevillant az a vad ötlet, hogy énnekem bizony körömnyomdáznom kell. Az egész annyira összejött, hogy nagyon büszke voltam magamra, és a nyomda annyira feldobta az alapszínt, hogy rájöttem, szuper ötlet volt ez a szín. Azt pedig szintén a lakk javára kell írnom, hogy (igaz, alap és fedőlakkal), nagyon tartósnak bizonyult.
Hogy tetszik?

4 megjegyzés:

  1. Jó is a körömnyomda, már akinek van hozzá türelme. :D Nagyon szépen sikerült, és szép ez a lila szín. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! Én csak pár mintával boldogulok meg két lakkom van ami alkalmas nyomdázádra, de még azokkal sem szokott mindig sikerülni... :D Nagyon szép ez a lila lakk.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűen nyomdázol! Én nem tudok. :S Mindenesetre ezt a gyönyörű manit még sokáig képes lennék nézegetni!

    VálaszTörlés