2013. augusztus 14., szerda

Nyár, fesztivál...a körmökön

Unatkoztam az este, és ezért nekiálltam kísérletezni a körmeimen. Van mit fejlődnöm a technikákat illetően, nem ártott a gyakorlás. Rengeteg lakkot elhasználtam, és nem, nem vagyok maradéktalanul elégedett az eredménnyel, de gyakorlásnak megtette.
A bal kezemre Bryan Adams Summer of 69 című klasszikusa adta az ihletet, míg a jobb kezemre az EFOTT-os emlékek és hangulat megjelenítését tűztem ki célul. Hogy mennyire sikerült? A kreativitással, a mintákkal és az összképpel elégedett vagyok, a kivitelezés...nos azzal nem igazán. Egyszerűen nem értem, miért nem sikerül olyan szépen és hibátlanul felkennem, mint másoknak. Ráadásul a tisztogatást is elnagyoltam, mert ott, ahol alapos akartam lenni, ment a minta fele is, szóval inkább úgy döntöttem, hagyom, hogy a mosogatóvíz tegye a dolgát, messziről úgysem látszanak az apró hibák, amik a makro fényképezőgép-beállításánál szörnyen hatnak.
Nektek hogy tetszenek az ötleteim?
Bal kéz:

 Az ihlet forrása:
Jobb kéz:



Ihlet:
És a felhasznált eszközök:


3 megjegyzés:

  1. Szerintem tök jó lett mind a kettő. =) Bár a pöttyös picit jobban tetszik.
    + 1 tipp a felesleges lakk lemosására. Én nem fültisztító pálcikával szoktam lemosni a felesleges lakkot, hanem lapos ecsettel. Sokkal könnyebb, és nem jön le a minta fele sem. ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszi a tippet:) Ki fogom próbálni:).

    VálaszTörlés
  3. Juj, nekem is mindkettő tetszik, de a kedvenc nálam is a második manikűr! :) A feles festéket én is mindig ecsettel szedem le.

    VálaszTörlés