2013. augusztus 11., vasárnap

Lakkot kaptam és rögtön fel is avattam

Végre találkoztam V.-vel, és elmentünk flabélos edzésre (erről jön majd külön poszt). Ezt követően pedig odaadta azt a kis félmeglepi csomagot, amit még diplomaosztóra állított össze nekem. Azért fél meglepi, mert azt tudtam, hogy kapok tőle egy lakkot, mégpedig a flormar holo csodáját. A meglepi rész az volt, hogy nem egy, hanem négy lakkot kaptam, egytől egyig az én színeim.


 Álomszépek, igaz? Bár természetesen nem sikerült úgy fotózni, hogy tökéletes legyen, de úgyis jövök még majd tesztekkel, szóval láthatjátok majd őket bevetésen. És ha már új színek, gyorsan (röpke 3 óra alatt) elkészítettem egy manikűrt, ahol 3 lakkot fel is használtam.
 Mindig is tetszettek azok a mainkűrök, ahol az összes körmön különböző minta van, de valahogy az összhang adott. Igyekeztem én is hasonlót alkotni, több-kevesebb sikerrel. Az összhangon még határozottan dolgoznom kell, de a Water marble szuperül sikerült szerintem, a szivacsos technika sem ment rosszul, és az ecsettel és pontozóval is meg tudtam valósítani az elképzeléseimet. Ráadásul számomra olyan Ozorás hangulata van, pedig esküszöm, még sosem voltam, és nem is tervezem, de ez a csillogás, szikrázás, elmosódás, éjszaka, valahogy így képzelem el a dolgot.

1 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon jó lett WT manid! :) A lakkok pedig nagyon szuperek! Míg Kolozsváron voltam, én is meg szerettem volna venni azt a zöld Flormar lakkot. Sajnos mire mentem, a lakk már nem volt meg. :(

    VálaszTörlés