2013. augusztus 8., csütörtök

Bizsuuu

Nah szóval az van, hogy imádom a bizsukat, főleg a fülbevalókat. Mondhatjuk, hogy a körömlakkok mellett ez a másik haszontalan/pasinaknemtetszikmertsokhelyetfoglalésamúgyisminekennyi szenvedélyem. Nemcsak a tárolás okoz problémát néha, hanem hogy sajnálkozom, mert egyszerűen nem tudok ennyi ékszert (ráadásul soksok stílusban) hordani. Azért azt hozzáteszem, hogy nem költök sokat erre a hobbimra, minden ékszeremet kaptam/nyertem/örököltem/készítettem vagy akciós áron jutottam hozzá.
A legutóbbi leárazásokon is beszereztem "pár" apróságot, szigorúan csak 250 Ft-os áron. Azért így is nagyon sok összeadva.
Amúgy szerintetek mennyire baj, hogy az ékszereim nem feltétlenül követik az aktuális divatot? Mert általában érzésre választok, és fogalmam sincs, mi mostanában a menő, talán a neon meg a nagy műanyagkövek? Nah jó, egy-egy olyan is meglapul itt-ott, de azért jellemzőbb az indie, meg ethno vonal, vagy a kicsit elegánsabb, esetleg még a steampunk színek és hangulatok.




A telefonon makro funkcióját imádom:).

És egy tipp a bejegyzés végére: a köves ékszereket átkenem átlátszó körömlakkal, és így tartósabb és fényesebb is az ékszer, nem potyognak ki a kövek olyan gyorsan. 



1 megjegyzés:

  1. Nagyon sok szép ékszered van! Én is nagy füli-gyűjtő vagyok. Az átlátszó lakk meg nálam is előkerül a kövek óvása érdekében. :D Amúgy valóban gyönyörű képeket készítetted a telefonod.

    VálaszTörlés