2013. július 15., hétfő

Engem is megtalált: Liebster blog award


Nagyon örültem, mikor ezt a megtisztelő díjat megkaptam Sunnytól és Azu-nyantól , a Sunshine and Glamour blog íróitól, mert éppen elkeseredőben voltam, hogy mióta megváltoztattam a blogom, azóta csak magamnak írogatok. Kiderült, hogy nem csak olvassátok a blogom, de kicsit kíváncsiak vagytok rám is, a szerzőre, ami adott egy kis pozitívat a munkakeresésben megcsappant önbizalmamnak, egyszóval köszönöm.

A díj szabályai:
1. Linkkel jelöld azt az embert, aki téged jelölt/nevezett a díjra!
2. Válaszolj a 10 kérdésre, amit a neveződ kiírt!
3. Nevezz/jelölj te is 10 embert a díjra (arra figyelj, hogy 200 alatti legyen a követőik száma)!
4. Írj te is kérdéseket az általad jelölteknek!
5. Jelezd a jelölteid blogjain, hogy jelölted/nevezted őket!
Kérdések, amiket én kaptam:
1. Van valami furcsa szokásod, ha igen, mi az?
Mások szerint nagyon sok furcsa szokással rendelkezem, de amit a legtöbbször megszóltak, az az, hogy tejjel eszem a pizzát, és olykor a kechupos hasábkrumplit is. 
2. Mi a kedvenc könyved?
Szintén nagyon sok ilyen van, de az örök favorit, és amit a legtöbbször olvastam, az Rejtő Jenő: Piszkos Fred, a kapitány című klasszikus ponyvája (a szó legjobb értelmében véve). Imádom a humorát és az életbölcsességeit.
3. Kedvenc sorozat?
Sziasztok, Timi vagyok, krimi és sorozatfüggő. De komolyan, már terveztem, hogy összeszámolom, hány sorozatot néztem és nézek összesen, szerintem olyan 60 körül biztosan, és ebbe még nem számoltam bele azokat, amiket pár évad után kaszáltam, mert meguntam. Kell annál többet mondanom, hogy az első szakdolgozatomat Dr. House-ból írtam? 
4. Mi a legrosszabb szokásod?
Kupis vagyok, egyszerűen nem tudok rendet tartani, bár ez inkább a családot zavarja. Egy zseni átlát a káoszon;). 
5. Mit tennél, ha nyernél a lottón?
Hát, az attól függ, mennyit nyernék:). De ha nagyon sokat, akkor letennék az asztalra anyának egy millát, és azt mondanám, tessék, ebből újíttasd fel a fürdőszobát, de luxus legyen ám:).
6. Van valami fóbiád, ha igen, mi az?
Igen, elég komolyan félek a bogaraktól, rovaroktól, pókoktól. Sajnos ez nem egyfajta lányos undor, ha túl közel kerülök egyhez, pánikroham, heves szívverés, rosszullét, esetenként sírógörcs jelentkezik. Oké, vannak kivételek, egy szúnyog még nem a világ vége, de pl. a katica már más tészta.
7. Van valami mottód?
Aerosmith: Life is a journey and not a destination. 
8. Ha belebújhatnál valakinek a bőrébe egy napra ki lenne az és miért?
Pasasom, hogy kicsit jobban megértsem a gondolkodását:).
9. Van bármi tárgyad, amit már kiskorod óta őrzöl? Mi az?
Mennyire kis kortól? Van egy plüssmacim, azt nagyon pici koromtól és van egy lista a kedvenc gimis tanárnőmtől. Ezek a legféltettebb kincseim:).
10. Mi lenne az a 10 dolog, amit feltétlenül ki akarsz még próbálni/meg akarsz csinálni az életedben?
  • igazán nagyot nevetni egy hatalmas baráti társasággal
  • szakácstanfolyam
  • Bungie Jumping, 
  • elkészíteni egy finom ételt élő rákból vagy homárból, 
  • enni Gordon Ramsay egyik éttermében, 
  • elutazni Izlandra, 
  • gondolában ülni, 
  • helikopteren utazni,   
  • írni egy könyvet
  • nyerni valami igazán nagyot
Akiknek én a díjat tovább adnám: 
Verusnak a Home Made Bubble-be
Thimmykének a Thimmyke design-ba 
Reninek az njoythestyle-ba
Lora-nak Nailwonderland-be
A Lakkmatt blogra 
A Perelin blogra
Szilvának a Plum Lipstic blogba
A Bizsumániára
Gabicának a Beauty L'amour blogba
Anitának a Mütyürke blogba 

És a kérdéseim: 

1. Mit szeretsz magadon/magadban a legjobban?
2. Egy kedves gyermekkori történeted?
3. Ki az a személy, akire a környezetedben valamiért felnézel és miért?
4. Egy titkos/fura/ciki álmod vagy vágyad? 
5. Mi számodra az álommunka?
6. Emlékszel az általad legelőször olvasott blogra? Melyik volt az? 
7. Van olyan személy vagy történet az életedben, aki/ami által jelentősen több/kevesebb lettél? Mesélj róla!
8. A 3 kedvenc tárgyad? Miért?
9. Legjobb könyv, amit valaha olvastál?
10. Ha valakinek múzsája lehetnél, ki lenne az és miért?

Kicsit elvontra sikeredtek ezek a kérdések, de nem akartam a kedvenc színed/zenéd sablonjánál maradni, remélem, érdekesnek találjátok, és kedves olvasók, akár ti is válaszolhattok ide, kommentben:)

Köszönöm még egyszer a díjat Sunny és Azu-nyan, ha van kedvetek, töltsétek ki az én kérdéslistámat is, mert kíváncsi vagyok ám:)!

 

17 megjegyzés:

  1. Azta!! Köszönöm szépen, teljesen meg vagyok lepve, nagyon kedves hogy gondoltál rám! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem értem, miért vagy meglepve, szuper a blogod, megérdemli a díjat:)!

      Törlés
  2. Uram, a késemért jöttem... köszönöm a díjat, aranyos tőled :) és tetszenek a kérdések is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, alig várom, hogy olvassam a válaszaidat:)!

      Törlés
  3. Úúú Rejtő Jenő könyvek, nekem tőle a favoritom a Vesztegzár a Grand Hotelben, már rongyosra olvastam :)

    A kupis résszel teljesen egyetértek, én is ilyen vagyok és szintén a családot zavarja leginkább xD

    A kérdéseket pedig nagy örömmel kitöltjük, remélem nem zavar, hogy itt kommentben :)

    1. A szememet nagyon szeretem magamon, magamban meg talán, hogy empatikus vagyok.

    2. Hm... még nagyon picike voltam és készült rólam meg a bátyámról egy kép, én a kiságyban álltam, ő meg előtte és a képen az látszik, hogy telibe találom a fejét oldalról egy játékbabával xD Azóta is emlegetjük :)

    3. Apukámra és anyukámra is, apura az irdatlan türelme és mások iránti jóindulata miatt, anyára pedig a hihetetlen kitartása és akaratereje miatt.

    4. Na most megfogtál, gondolkoznom kell xD Egyszer szívesen kipróbálnám, hogy milyen lehet iszapban bunyózni, persze nem komolyan, csak hülyéskedésből. Biztos jókat nevetnék közben -és utána- :)

    5. Abszolút álmom cselédlány kávézó nyitása Azu-nyannal, de szívesen adnék ki az utazásaimról (amik remélhetőleg lesznek) könyveket a saját képeimmel teletűzdelve. Persze ezek csak vágyálmok, realisztikus álmom gyerek pszichológusnak lenni. Csak legyen elég pontom, hogy jövőre felvegyen az egyetem.

    6. Őszintén szólva fogalmam sincs, csak szörfözgettem a neten, aztán szembejöttek a jobbnál jobb beauty blogok :)

    7. Sok ilyen volt, például különböző veszekedések a barátnőimmel, ahol kibeszéltük, a másik szerint mi a rossz tulajdonságunk és ezáltal próbáltunk jobbak lenni. Most már nem igazán tudok magamon változtatni, de régen ez elég jól jött. Illetve én általános iskolás koromban nagyon ne bánts virág voltam -fiatalabb testvér, akit megállás nélkül piszkál a bátyja-. Ez a sírós kislány ötödikben tűnt el, amikor megismerkedtem a világ leggonoszabb gyerekével, aki folyton cseszegetett és ki kellett állnom magamért. Még egy vonalzót is széttörtem rajta xD Emlékszem, hogy sajnáltam a jó kis hosszú vonalzómat.

    8. Uhh, ha tárgyat olvasok, nekem mindig a tantárgyak jutnak eszembe, iskolai ártalom :) Viszont tárgy, mint rendes tárgy a fényképezőm, amibe teljesen beleszerelmesedtem még a hisztijei ellenére is -most fókuszál, most nem-. Akkor a laptopom, ami nélkül hónapokat nem bírnék ki, mert megszerettem, komolyan, rendes számítógépet azóta nem is szeretek használni. A harmadik pedig -de persze nem rangsoroltam őket- a nagy plüss jegesmedvém, amit még születésemkor kaptam és azóta is boldogítjuk egymást.

    9. Azt hiszem a Tűz és jég dala könyvek George R.R. Martintól. Hihetetlenül fordulatos a történet, a legtöbb karakterben találunk valami szeretni valót és bár fantasy mégis valóságos. Már alig várom, hogy kiadja a hatodik kötetet belőle :)

    10. Huhh micsoda kérdés, egy zenész múzsája lennék, valami jó kis gitáros srácé xD Bár egy festőt is jó lehet inspirálni ^-^

    Nagyon jó volt olvasni a válaszaid a kérdéseinkre és te meg szuper kérdéseket tettél fel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juhú, dehogy haragszom, hogy itt kommentben, nagyon érdekesek számomra a válaszaid, nagyon tetszett:)!Köszi, hogy kitöltötted:)

      Törlés
  4. Nagyon szépen köszönöm! :* Nagyon aranyos vagy. =)
    "Sziasztok, Timi vagyok, krimi és sorozatfüggő. " Ezt pont így el tudom én is mondani. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD - valóban stimmelhetXD
      Szívesen!

      Törlés
    2. Köszönöm mégegyszer a díjat! :* Ki is töltöttem. De a másik blogomon posztoltam, mert így kényelmesebb volt nekem. Remélem nem probléma. =)
      http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2013/07/dijat-kaptam_25.html

      Törlés
  5. Jujj hát a rovaroktól, pókoktól én is nagyon félek :)
    Bungie Jumpingozni meg egyszer én is szeretnék majd még :)XD

    1. Magamon talán a hosszú szempilláimat.
    2. Ilyen 6 éves lehettem, amikor Balatonszárszón nyaraltunk. És emlékszem, hogy apunak feldíszítettem a haját csatokkal, mondhatni rajta játszottam fodrászosdit (erről kép is készült xD). A másik pedig az, amikor anyuval kisebb koromban kifestettük vörös körömlakkal apum körmeit, viszont körömlakklemosó meg nem volt itthon, hihi xD.
    3. A szüleimre, és talán leginkább a kitartásuk miatt, amiatt, hogy soha nem adják fel, amit elterveztek.
    4. Néha rám tör, hogy úgy szerepelnék én is a tv-ben, pl. vmelyik sorozatban xD
    5. Orvos szeretnék lenni mindenáron. Szerintem az élet egyik legcsodásabb dolga, ha az ember másokat meggyógyít, életeket ment.
    6. Hát igazából nem nagyon, de szerintem vmi animékkel, japánnal foglalkozó blog lehetett xD
    7. Így konkrétat talán nem is tudnék mondani. A conok, illetve a pingpongozás (ez egy hosszú és vicces történet xD) miatt talán egy picikét nyitottabb lettem mások felé. Hát nem is tudom, remélem a rosszabb tulajdonságaimból elhagytam már az évek során egy keveset, de az biztos, hogy most már nem nagyon tudnék változni, végül is fogadjuk el az embert olyannak, amilyen xD.
    8. Hát kedvenc talán nincs is, de szeretem a gépemet, enélkül élni se tudnék, aztán ott a remek kis kamerám -bár most pont betelt a memóriakártya :/XD-, van pár plüssöm, amiknek muszáj ott lennie a párnám mellett, sztem azok nélkül nem is tudnék elaludni xD.
    9. Takami Koushun-tól a Battle royale, szerintem fantasztikus :)
    10. hümm jó kérdés xD Talán egy zenészé vagy egy mangakáé, íróé xD

    Szerintem érdekes és remek kérdéseket tettél fel, és jó volt a mi kérdéseinkre is olvasni a válaszaidat :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen a díjat! :)

    VálaszTörlés
  7. De jó volt ezeket olvasni rólad! :) Rejtőt én is nagyon szeretem. Épp most olvasom a megkergült cirkálót. :D A krimi és sorozatfüggőség is stimmel, csak épp Bella névvel. :D De mégis az, ami a legjabban megmosolyogtatott, hogy mikor olvastam az utolsó kérdést, az első gondolatom az volt "én könyvet szeretnék írni", aztán pár sorral alább ugyanezt olvastam nálad is. :) Remélem, összejön! ;)

    VálaszTörlés