2013. június 11., kedd

Kézműves haul

Szombaton ASzPIKon jártam, és ha már ott voltam, akkor nem jöhettem el üres kézzel. Azt már eddig is felismertem, hogy egy újabb függőségem a kézműves termékek iránti szerelem, és hogy hajlandó vagyok az ésszerűség és a pénztárcám határain belül többet fizetni egy-egy különleges, egyedi portékáért, amennyiben találkozom a készítőjével, vagy tudom, hogy megbízható forrásból, szeretettel készült csodák landolnak a kezeim között, node hogy mostanában ennyi minden összejöjjön észrevétlenül...ráadásul még két csomagocskát várok, amint megérkeznek, kiegészítem velük ezt a bejegyzést, de már nem bírom magamban tartani.
 Kis csoportkép, háttérben a kakukktojás.
 Fülbevaló, szerelem első látásra, gyűjtöm is őket, és a páromnak akartam nagyon tetszeni, mert ő szereti a népies jellegű motívumokat, zenét, mindent. 800 Ft volt, üvegből készült, festéssel. Tőlük származik egyébként.

 Ez itt kérem szépen kivilekvár. Előre kóstolva, letesztelve. 750 Ft-ot simán megért. Alkotó a címkén:).

Ebből finom pogácsa lesz, már elhatároztam, a receptet is hozni fogom szerintem. Ilyet egyébként forgalomban is találtok a Natura boltokban, de itt most a termelőtől egy kicsit gazdaságosabb áron jutottam hozzá, 550 Ft-ba került.

Ő pedig a kakukktojás. Ágitól (sajnos se blogja, se facebook oldala a munkáinak, pedig szerintem érdemes lenne megmutatnom) kaptam egy csere fejében DIY ékszerekért, mert nagyon vágytam egy ilyen csatos pénztárcára. A fazont én választottam, Ági pedig megvarrta nekem. Anyagban annyit kértem, hogy kék és barna kombináció legyen, és hát tökéletesen ezt is kaptam. Bevallom, én a sötétkék-sötétbarna ethno vonalon gondolkodtam, és kicsit meg is lepődtem, de ez sem rossz. Főleg, hogy itthon találtam egy-két apróságot, és azokat a szegényes varrótudásommal ráapplikáltam (az Alice medál és a kis fityegők). Szerintem teljesen megváltoztatta a kicsit mamis beütést, és most már imádom, semmi pénzért nem válnék meg tőle. Így most kicsit úgy érzem, mindkettőnk benne van a kész kreálmányban. Köszönöm Ági, hogy ilyen igényesen szép, szeretettel készült tárca gazdája lehetek!

1 megjegyzés:

  1. Kivilekváron már én is gondolkodtam. :D A fülbevaló meg meseszép, viseld egészséggel!

    VálaszTörlés