2013. május 21., kedd

Újra itt

Végre leadtam a szakdolgozatot, és így újra jut időm a blogra is. Annyi minden felhalmozódott az elmúlt időszakban, hogy csak győzzétek majd olvasni a bejegyzéseket, mert ha minden terv szerint halad, akkor a vizsgák sem zavarnak be annyira, hogy legalább kétnaponta ne legyen új bejegyzés. Ami várható a közeljövőben, nem érkezési sorrendben:
  • NYC lakk teszt - én sem bírtam ellenállni a leárazásnak, de ügyes és erős voltam, mert -egyelőre- csak egy új szépség került a kosaramba
  • Arcápolási rutin, termékek, amiket használok - ez kicsit olyan lesz, mint egy márkateszt
  • DIY ajándék szülinapra + saját díszítésű torta - csak erős idegzetűeknek
  • alaplakkok, körömerősítők - amikhez szerencsém volt
  • Stressz - hosszabb lélegzetvételű, amolyan mindent a stresszről röviden típusú bejegyzés
  • Szörpös kísérlet
  • Függőségeim - új sorozat a blogon, azokról a dolgokról, amikbe menthetetlenül...
  • Isteni palacsintarecept
Ezek csak azok a tervek, amik most az eszembe jutottak.
*****************************************************************************
Szeretnék még valamit megmutatni nektek. Nem véletlenül voltam eltűnve az utóbbi időben, és ezt azért észrevették néhányan. Egy kedves barátnőm, a Mütyürke bolt tulajdonosa is felfigyelhetett arra, hogy nehezebb időszakot élek, mert derült égből a postaládába érkezett egy csomag, telis-tele meglepetésekkel. Engem ilyen élmény még sosem ért, hogy valaki a blogos szférából csak úgy, önzetlenül küld nekem valamit, hogy örömet okozzon, szóval nem kicsit hatódtam meg. A csomagban pedig a munkái közül is a kedvenceim lapultak:
 A csomagom.
 Annyira édes kis apróságok, nem is tudok köztük kedvencet, azóta már mindet felavattam.
 A gyűrű használatban

A legdurvább egyébként az, ami a képen nem látszik, hogy hihetetlenül aprólékos a kidolgozás, mintha nem is kézzel, hanem géppel készültek volna. Ráadásul ezek az apróságok igazán strapabíróak is. Köszönöm Anita, a nyár slágerei lesznek nálam:)!!!

****************************************************************************

És még egy jó hír a végére:
Megérkezett a két éve a sorozatjunkien nyert könyvem, sőt kárpótlásként a várakozásért a Kiefer csoport nem is egy, hanem két izgalmas olvasmánnyal is meglepett. (Még 2011 szeptemberében, a sorozatjunkie rengeteget levelezett, hogy végre megkapjuk, de a kiadó valahogy nem hajlott rá, szóval már lemondtam róla, mikor derült égből érkezett egy e-mail, hogy gáz volt a rendszerrel, és most akkor kiküldenék, ha igényt tartok rá. Naná, hogy igényt tartottam rá!) Ha ismeritek a Lie to me című sorozatot, ismerős lesz a könyvek témája is. Strandra tökéletes olvasmány lesz:)!!!




2 megjegyzés:

  1. Jaj, nagyon jó posztnak ígérkeznek! :D Érdekes, ebből nálam is időzítve van néhány. :D Pl. NYC körömlakk teszt, meg arcápolási rutin. Sok bejegyzésedből érzem azt, hogy egy húron pendülünk néha. :) Kár, hogy más városban élünk.

    ********
    www.imadeitiloveit.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, néha nekem is vannak hasonló érzéseim:)!

      Törlés