2013. május 23., csütörtök

DIY szülinapi ajándék és torta (csak erős idegzetűeknek:)

Egy egyszerű ötletet hoztam nektek, ami egy kis kézügyességgel és némi kreatív hobby eszközzel megvalósítható. A legjobb a dologban, hogy mellélőni nem igazán lehet, és igazán személyessé tehető az ajándék.

Amire szükséged lesz:
A megajándékozni kívánt személy kedvenc bora
üvegmatrica kontúrfesték
lakkfilc (elhagyható)
víz
szivacs

Elkészítés:

A vizes szivaccsal leáztattam a bor elején lévő címkét és megvártam, amíg az üveg megszáradt. A helyére az üvegmatrica kontúrozóval ráfestettem a feliratot, amit szerettem volna, majd megvártam, amíg megszárad. Ez kb. egy fél nap, ha azt akarjuk, hogy tényleg jól megszáradjon, és azért utána is érdemes óvatosan bánni vele. A lakkfilccel kicsit feldobtam az összképet, és készen is volt a személyre szabott ajándék.

A torta is saját kezűleg készült, anyával hoztuk össze, ő sütötte és burkolta, én pedig díszítettem. A megajándékozott szakmája szerint hentes, én meg szeretem a kicsit véres dolgokat, így a következő kép csak erős idegzetűeknek ajánlott!!! Én nagyon büszke vagyok az alkotásra:

 


Gyöngyi, anya barátnője épp a minőségellenőrzést végzi. A torta persze egészben, véres hússzeletekkel és hentesbárddal, aztán meg már szeletelve, a belseje csokis-vaníliás volt.

4 megjegyzés:

  1. Köszi csajok, én ezt bóknak veszem:D.

    VálaszTörlés
  2. Hasonló boros ajándékot már mi is készítettünk, mi saját címkét gyártottunk. :) A torta díszítése meg eszméletlen jól sikerült!

    VálaszTörlés