2013. május 29., szerda

BB cream - keresem az igazit


Nem szeretem az alapozókat, mert olyan olajosnak érzem őket magamon, és igazság szerint befészkelte magát a fejembe az a gondolat, hogy ha viselem őket, fulladozik tőlük az arcbőröm. Nem tudom egyébként, hogy ez honnan jött, és biztos vagyok benne, hogy vannak olyan termékek, amelyekkel maximálisan elégedett lennék (húgom például a Max Factor-ra esküszik), de valahogy nem szívesen veszek alapozót, főleg mióta az Alverde-vel pórul jártam, pedig az naturkozmetikum!!! No meg persze az is közre játszik, hogy nem igazán engedhetem meg magamnak a kísérletezést anyagilag, egyelőre.

Aztán kaptam egy Garnier BB-krém mintát, ami elvarázsolt. Egyetlen egy apró bajom volt vele, hogy egy bizonyos idő után kifényesedett a bőröm. Elkönyveltem, hogy akármennyit kell is spórolnom, veszek egy BB krémet, és jól utána is olvastam az interneten. Mivel jobban szeretem a matt hatást, az ára is a legkedvezőbb a piacon (1490 Ft-ért lett az enyém), és eléggé naturközeli összetevőket tartalmaz, nem beszélve arról, hogy magyar termék, a Helia D BB-krémjére esett a választásom.
Aztán rá pár napra megláttam a Rossmann polcain az akciós Garniereket, 1799 Ft-ra voltak leárazva (Alapáron 2300 Ft körül), tudtam, hogy jók, hogy ezek voltak az elsők, és ráadásul az olajmentes verzió matt hatást is ígért, hát hazajött velem.

A tapasztalataim elég vegyesek, és nem csigázlak benneteket, elmondom, hogy még mindig nem az igazi egyik sem, szóval lehet, hogy a CC-krémek jelentik majd a megoldást számomra, de ez még a jövő zenéje.
Nézzük most akkor a tapasztalataimat összehasonlítós stílusban, képekkel.


 A dobozzal mindkettővel elégedett vagyok, mármint sem nem rondák, sem nem különösebben egyediek, a Helia D.-től megszokott fekete elegancia és egyszerűség, a Garnier kicsit fiatalosabb külső. De igazából ki az, aki a dobozáért veszi meg a terméket? Információk mindkettőn vannak a termékről, de én krémmánián szoktam tájékozódni, szóval hogy mennyire pontosak, azt sajnos nem tudom megmondani. Viszont egy tipp! Bár én nem szoktam megtartani a dobozt, a Garnier esetében ki ne dobjátok!!!
 Tubus tekintetében a Garnier szintén a fiatalosabb vonalat hozza, vékony, színesebb. A Helia D. ellenben elegáns, és talán mert öregszem, nem tudom, de egy hajszálnyival nekem jobban tetszik. Ráadásul több információ is van magáról a termékről a tubuson. 50 ml anyag van benne, míg a Garnier 40ml-t tartalmaz.  
 Levéve a kupakot láthatjuk, hogy a Garnier csőrös adagolóval rendelkezik, míg a Helia D. hagyományos tubusvégződésű. Tekintetbe véve az állagukat, ezt a meccset messze a Helia nyerte, látjátok, a Garnier a kupak belsejébe folyt szó szerint, "all over the place", mindent összemaszatol, nem beszélve arról, hogy pazarlás a krémet tekintve. Ezért kénytelen vagyok a dobozában tárolni, ügyelve arra, hogy véletlenül se forduljon oldalra vagy fejtetőre. Ezért szállítani sem tudom, így ha utazom, marad a Helia D., aminél minimális az ilyen veszteség.



Beszéljünk a tartalomról. Bal oldalon a Garnier light verziója, jobb oldalon a Helia D. normál verziója látható. Azért így sikerült, mert hugi a Garnier mintákból a normált adta, és az jó volt a bőrömre, míg olvasgatva a beauty blogokat, a Helia világosát már-már túl világosnak ítélték, és a normált is viszonylag világosként azonosították.Jön a nyár, gondoltam, a normál is megfelelő lesz. Illatra a Helia D. kellemesen citrusos, a Garnier pedig nem is tudom, nem tolakodó, normál illatú, felkenve egyik sem kellemetlen számomra (nem úgy, mint az Allverde, amiről először azt hittem,romlott:S). Állagra pont a két véglet a két krém, a Garnier rettenetesen folyós, eloszlatni is vicces, mintha nem is tudom, tusfürdőt kennél fel, míg a Helia D. krémet sem egyszerű kezelni, mert az meg viszonylag sűrű, van egy technikája, amit ha nem sikerül kivitelezni, kukacos lesz a végeredmény, és persze pont emiatt is nagyon gyorsan kell vele dolgozni. Összetevő szinten viszont csupa jóság van benne, szóval érdemes próbát tenni vele. Viselés tekintetében a Garnier először olyan, mintha normál alapozó lenne, aztán negyed  óra elteltével kényelmesebb lesz, míg a Heliát nem is tudom, mihez kellene viszonyítani. Kicsit nehezebb krémről van szó, és bár elvileg szellőzik a bőr meg minden, azért elég erőteljesen azt érezni, hogy make upot viselünk. 

A fedést is meg akartam mutatni, erre szolgált volna a két szemceruzával húzott vonal, amit úgy ahogy van, jól el is kentem, szóval alkoholos filcen próbáltam bemutatni az eredményt. A Garniernek sokkal jobban bőrszíne van, mint láthatjátok, sárgásabb, ugyanakkor azért nem mattít olyan erősen, mint vártam, egy idő után ez is kifényesedik. Gyönyörű egységes bőrt varázsol, azért azt meg kell hagyni, de a nagyobb pattikat nem tünteti el. A Helia D. barnább tónusú és tényleg matt eredményt kapunk, ami nagyon hosszan megmarad. Fedése hasonló, és ha elég gyorsak vagyunk, ettől is szép egységes lesz a bőrünk, de ha nem, akkor hajlamos arra, hogy foltos marad. A technikát tökéletesíteni kell, mint mondottam, egy sminkszivacs vagy beauty blender nagy segítség lehet benne.

Összességében véve a Garnier jelenleg jobban illik az arcbőröm színéhez, kényelmesebb viselet, viszont ha legközelebb újra venném, akkor biztosan nem az olajmentes verziót, mert annyival nem mattít jobban és ez a híg állag szörnyű. A Helia D. nekem végülis tetszik, az árát mindenképpen megéri, az meg hogy magyar termék, különösen öröm, no meg hogy betartja az ígéretét és tényleg gyönyörű matt hatást érhetünk el vele. Azért még várok arra, hogy kicsit barnuljon a bőröm, és ha az árnyalat akkor jó lesz, el fogom használni mindenképpen. Ha újra venném, akkor a világosabbat próbálnám ki. Legnagyobb negatívuma a nehéz kezelhetőség, lehet, kipróbálom úgy, hogy egy kis arckrémmel higítom, bár félek, akkor a mattság és fedés sínyli meg.

Nektek mik a tapasztalataitok a BB-krémekkel?


11 megjegyzés:

  1. Ha jó BB-krémet keresel, akkor szerintem a drogériás utánzatokat felejtsd el, és próbálj ki néhány eredeti koreai BB-t. Ebay-en fillérekért lehet kis tasakos mintákat rendelni, így eldöntheted, hogy neked melyik jó. (Nekem a Missha Signature és a Lioele Triple the solution vált be, de nyárra az első Garnier sötétebb változatát használom ám, úgyis-mindegy-mit-izzadok-le alapon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm...gondolkodtam már rajta, hogy rendelek, de kicsit elrettent, hogy ott aztán tényleg lutri a szín. A termékmintás dolgot viszont nem is tudtam, hogy van, szóval mindenképp megnézem, köszi a tippet!!!

      Törlés
  2. Nekem is jobban tetszik a Helia D. így beszámoló alapján. Azonban én gyűlölöm a BB krémeket, pont a Garnier miatt. Mert amikor frissen dobták a piacra vettem is belőle egyet, de olyan silányul teljesített, hogy oda is adtam valakinek.
    Ahogy előttem is tanácsolták, vegyél koreai minta krémet, sőt nézz körbe más blogok, hogy egyből tudjál szűrni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, azt hiszem, az lesz, de majd csak ha ezek elfogytak:)

      Törlés
  3. Tegnap beugrottam a városba és nálam is kosárba került a Helia-D normál verziója.
    A csomagolás nagyon tetszik, az illata finom, kellemes. :)
    Az értékelések, amiket olvastam, nagyon vegyesek voltak...Ettől picit tartottam is, de mindeképpen szerettem volna kipróbálni valamilyen BB-krémet, mert nyárra alapozó helyett valami könnyebbet szeretnék... Szóval ha már lutri, akkor az anyagilag kevésbé megterhelővel kezdtem. :)
    Egsz napos bevetésen még nem volt, majd utána tudok többet mondani. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még annyit szeretnék, hogy a bejegyzéseid két hónapja valamiért nem jelennek meg a listámon...Valami ötleted van, hogy miért lehet? :)

      Törlés
    2. Hát, remélem, nálad is jól teljesít majd a lehetőségekhez képest! Hogy miért nem jelennek meg a bejegyzések, azt sajnos nem tudom, nálam is van mondjuk néhány olyan blog, amit nem szeret a reader. Próbáld meg szerintem a bloglovint, mert úgyis nemsokára már csak az marad nekünk. (:(hüphüp)

      Törlés
    3. Tényleg? És ezzel a felülettel mi lesz? :O Nem is hallottam erről...

      Törlés
  4. Helia-D.-t még nem próbáltam, már régóta a Garniert használom, és nekem tökéletesen bevált. Az én arcbőröm is zsírosodik, de nem a BB-krém miatt - nekem egész nap bírja mattul, csak nap végére fényesedik ki. Garniernél én azt tapasztaltam, hogy a termékeiket együtt kell használni. Az arcradírom, tonikom és (a hihetetlenül jó) hegeltávolító dörzsim is Garnier, ezeket naponta használom reggel és este, s ezek mellett a BB-krém tökéletesen funkcionál.
    Nagyon sok más arctisztítót és ápolót kipróbáltam már, rengeteg Avon és Oriflame kenceficét, de egyik sem volt olyan jó, mint a Garnier - sőt, azok mellett a BB-krém használatakor gyorsabban fényesedett az arcom.
    Mindenesetre én csak ajánlani tudom ezt a kombót:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most még van a Nivea arckrémekből, de kacsingatok a Garnier felé, ez tény, főleg, hogy most jöttek ki az új arckrémek a 4 különböző arctípusra. Ha elfogyasztom a meglévő kencéket, szerintem a Garnier lesz a következő állomás, illetve e-bayes korreai BB termékminták a próba kedvéért.
      Az AVON sminkcuccait és lakkjait szeretem, de az arcápolási termékeik egytől egyig irritálják a bőrömet, szóval azok nekem is felejtősek.

      Törlés
  5. A napokban gondolkodtam, hogy most már alapozót is kéne venni, de szerintem elsőre valami olcsóbba fogok befektetni.

    VálaszTörlés