2013. május 30., csütörtök

Ajándékba kaptam

Vártam az ösztöndíjat, hogy végre én is beszerezhessem a Lovely Baltic Sand lakkját. Nagyon ritka, hogy ez a finish nekem tetszik, de a Lovely megcsinálta. Nem a kékkel, nem a naranccsal, hanem a tökéletes citromsárgával. Annyira megtetszett már a képeken, aztán a swatchokon, aztán élőben is, hogy minden egyes alkalommal, ha mentem a Rossmann felé, meglestem és csak vártam és vártam az ösztöndíjat, ami persze csak nem akart megérkezni. És akkor tegnap este az egyik barátnőmmel a spinning előtt beugrottunk a boltba, mert neki is áradoztam a lakkról és kíváncsi volt, mitől vagyok úgy oda. Olyan lazán tette bele a kosárba, hogy még csak gyanús sem volt, hogy ő nincs oda a sárga színért. Még le is akartam beszélni, hogy hozzá a kék jobban illene, ne a citromost vegye meg, de ő ragaszkodott ehhez. Aztán fizetett és mikor kiléptünk a boltból, odaadta egy megkésett névnapi ajándékként.
Szóval most már én is elmondhatom, hogy van Baltic Sand lakkom, és jelentem, szuper. Teszt nem lesz róla, mert már szinte minden blogon megtalálható (Pl. Maria és Edina szuper jól leírja), de azért megmutatom, milyen a körmeimen. Imádom, pedig még nincs is olyan barna bőröm, nyáron még jobb lesz!


   

2 megjegyzés: