2013. április 29., hétfő

Verustól Blogsaleről - BYS türkizzöld

Már azt hittem, elveszett a kicsike a postán, talán megtetszett valamelyik postáskisasszonynak, és úgy döntött, elorozza a drágát. De nem, nagy nehezen megérkezett, és imádom, és csodálatos. A BYS lakkjáról van szó, méghozzá a matte kollekció kis zöldjéről.
A képek ne tévesszenek meg benneteket, ez bizony egy türkizzöld, vagy inkább tengerkékzöld lakk, ami mattra szárad. Pontosabban én másként képzelném el a tényleg mattos hatást, ennek inkább olyan félig matt, félig krémes a finishe, pont olyan, mint a megdermedt pudingé, csak épp zöldes. De igazából én nem vagyok oda a matt lakkokért, szóval úgyis kenek rá fedőlakkot.
A BYS lakkokat egyébként egy magyar sufnicég gyártja, ami most már azért túlnőtte a sufni kereteket. A cég egyébként nem csak körömlakkokat gyárt, de eddig nekem csak ahhoz volt szerencsém. Elég nehéz beszerezni őket, webshop ugyan van, és BP-en üzletük, de jobban jár az, aki trafikokban akad ezekre a csodákra, mert ott valami eszméletlen olcsón megkapja őket. Ha valaki tud Pécsett lelőhelyet, az szóljon!
Amúgy az ára középkategóriás a webshopban is, (690 Ft), de vannak olyan különleges lakkjaik, amik azért drágábbak. Nem olyan vészes ez sem, és szerintem megéri az árát, de basszus, a tarfikokban fele ennyi szokott lenni.

Térjünk rá a lakkra magára:
Az üveg elég tetemes mennyiségű anyagot tartalmaz (14 ml.), nem kell félni, hogy gyorsan elfogy. Az ecsete hagyományos, de elég sok lakkot felvesz, vigyázni kell vele, a kupakja nekem nagyon jól kézre áll.

Négyszögletes ugyan, de azért nem rossz. Külön tetszik, hogy a kupak egy kicsit szűkebb, mint az üveg, így felülről is látni a színt a dobozban.
Az információk egyszerű fekete matricán találhatóak az üveg és a kupak hátulján, elöl pedig a matte felirat, hogy még véletlenül se tévesszük el.

A szín az üvegben krémesen zöld, mikor felkenjük, csodásan csillog, majd pár másodperc alatt mattul ki, és hihetetlen gyorsan megszárad. Fantázianevet vagy számot először nem találtam az üvegen, aztán végülis az alján egy kis kör alakú matricán ott volt: N238 Matte mint green. Ha nekem kellene elneveznem, akkor valami Sea Intense vagy Madame Matte de Vibrant, esetleg Summer Mint Green lenne, mert annyira vibráló, erős, intenzív színe van.
Egy rétegben is tökéletesen fed, de én azért megszokásból felteszema kettőt. Gyorsan kell vele dolgozni, mert tényleg iszonyat gyorsan szárad. Tartósságát átlagosnál picit jobbnak mondanám, 3 napot bírt, mosogatással és hajmosással, igaz, fedőlakkal. Ami még jó infó lehet, hogy a Bys Matte lakkok nekem beválnak körömnyomdához. Egyre többet gyakorlok, és most már egész vállalhatóak lesznek a minták, de eddig csak ezzel a márkával sikerült rendesen. Jah igen, elfelejtettem írni, hogy nem zsákbamacskaként vettem ezt a lakkot, mert nekem már volt egy fekete, így tudtam, minőség tekintetében mire számítsak, mikor Verustól megvettem.

Mindent összevetve én nagyon imádom ezt a lakkot, és ha tényleg tud valaki lelőhelyet Pécsett, az szóljon!

És jöjjön a végére a nyomdás manikűr:
Oh és lányok, ne felejtsétek el a játékot sem!

10 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy ennyire bejön. Szeretőbb gazdija leszel a lakknak, mint én voltam, az biztos. :)

    VálaszTörlés
  2. Szép vibráló színe van :) Viseld egészséggel :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok, úgy lesz:)!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű színe van a lakknak *-* Szívesen elfogadnám :D

    Megkaptad tőlem a Best Blog Díjat, mivel rövid idő alatt nagyon megszerettem a blogodat: http://sunshineandglamour.blogspot.hu/2013/05/best-blog-dij.html :)

    VálaszTörlés
  5. Ezt körömnyomdával csináltad? Tök jó, nagyon jó színe van ennek türkiznek!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aham, bár még rám fér a gyakorlás:)

      Törlés
  6. Gyönyörű színe van. A nyomdázás pedig ismét ól sikerült. :)

    VálaszTörlés