2013. április 11., csütörtök

Végre, tavasz

El sem hiszem, hogy  végre kijött a tavasz! Tegnap felvettem az új tavaszi cipellőmet, amit anyától kaptam,  szoknyát húztam és kimentem a városba sétálgatni!

A cipellő egyébként a Deichmanból származik, Graceland márkájú, és két éven keresztül csak nézegettem, de nem akarták leárazni. Végül most, hogy mindenképpen kellett új tavaszi cipő - hiszen a régi tönkrement - anya megszánt és az akciós csizma mellé a kosárba került ez is. Ha kibírja addig, mint az előző ilyen márkás cipellőm, akkor bőven megéri a teljes árát, hiszen az a kedvencem volt, rengeteget hordtam, és vagy 4 éven keresztül semmi baja sem volt. Most már azért megkopott néhol a türkiz műbőr, de ha otthon vagyok, néha még mindig előkerül.
No de meg akarom mutatni az új cipellőt:

 Felvéve:)
 A belső anyag lélekcseppes:)
Oldalról:)

Tudom, hogy nem olyan nagy dolog, de úgy örülök neki, hogy végre felvehettem! 
 Nektek hogy tetszik? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése