2013. április 12., péntek

Tavaszi körmök

Glamouros szép hétvégét kívánok!:)
Egy ilyen jelentős eseményhez szép tavaszi manikűr dukál, hát én is elkészítettem magamnak egy igazán szépségeset!

A lakkokról írok majd külön bejegyzést is, de most csak megmutatom, én hogy várom a tavaszt:

A celluxos technikát alkalmaztam, van mit gyakorolni rajta. Olyan nehéz kivárni a teljes száradást:(. A felezővonalra még az IsaBellától egy régi játékban nyert körömmatricából került, és természetesen fedőlakkal rögzítettem a mutatványt. Közelről csak én nézegetem, mert szerintem káprázatos színe van ennek a két lakknak, messziről pedig nem olyan feltűnőek a hibák, szóval azt hiszem, vállalható kategóriába került a dolog. 

1 megjegyzés:

  1. Csodaszééép! *.* Örülök, hogy a matricákat is felhasználtad. :)

    VálaszTörlés