2013. április 18., csütörtök

Porcelán ihletésű körmök

Tagja vagyok egy szuper közösségnek, mely arról szól, hogy az elvetemült hölgyemények (köztük én is - KATT az oldalamra ) vasárnap kora hajnalban nyakukba veszik a várost, és a helyi bolhapiacon hihetetlen árakon hihetetlen kincseket zsákmányolnak, amiket facebook oldalukon megosztva a tárgyak valódi értékének általában töredékéért, de legalábbis pénztárcabarát árakon továbbadnak. Az elv valami olyasmi, hogy minden régi tárgynak megvan a maga története, és helye, ahol szerető otthonra és megbecsülésre találhat.

Ez úgy kapcsolódik ide a blogra, hogy így jutottam hozzá egy csodaszép, de fedő nélküli kerámia cukortartóra (400 Ft-ért Dameliától), ami tökéletes és gyönyörű kiegészítője a kispolcomnak, és nem utolsó sorban remek tárolóhely a sminkecseteimnek és pontozóimnak.

Amilyen kis egyszerű, annyira gyönyörű, nekem szerelem volt első látásra, és már mikor először megláttam, tudtam, hogy akarom.

A mintája annyira édes volt, hogy úgy döntöttem, egyik bolhapiacozásomhoz az alkalomhoz illő körmöket varázsolok magamnak. Úgyis ki akartam próbálni a régen imádott sötétbordó Manhattan lakkomat, melyet most vásároltam újra Glamour-kuponnal 350 Ft-ért. Hozzá a Lovely Color Mania fehér lakkját kentem, és NYC lakk került a tetejére fedőnek.

A kép bolhapiacozás után készült, azért látszik rajt, hogy kicsit viseltesebb a mani, viszont a lakkok tartósságával tökéletesen meg vagyok elégedve, ha már ennyire jól bírták a kiképzést.

Hogy tetszik nektek?

2 megjegyzés: